6 نومبر، 2018

موسمیاتی تبدیلی کے خلاف جنگ کے لئے کاروباری اداروں کا تعاون اہم ہے:ایکزونوبل پاکستان

 

موسمیاتی تبدیلی کے خلاف جنگ کے لئے کاروباری اداروں کا تعاون اہم ہے:ایکزونوبل پاکستان

لاہور: دنیا بھر میں ماحولیاتی، سماجی اور معاشی اثرات سے پیدا ہونے والی موسمیاتی تبدیلیوں سے نمٹنے کے لئے گزشتہ ماہ اسلام آباد میں کلائمیٹ ڈپلومیسی ڈے منایا گیا۔ عالمی سطح پر پینٹس اور کوٹنگ بنانے والی کمپنی ایکزونوبل پاکستان نے ڈچ سفارتخانے کے اشتراک سے اس تقریب میں حصہ لیا اور عالمی سطح پر ماحولیاتی تبدیلی کے چیلنجز کو ختم کرنے کے لئے اپنے بھرپور عزم کا اظہار کیا۔ 



دنیا بھر میں اسے منانے کے ساتھ کلائمیٹ ڈپلومیسی ویک کا عزم ہے کہ کانفرنسز، مباحثوں، نمائشوں، فلم اسکرینگز اور رسائی بڑھانے والی دیگر سرگرمیوں کے ذریعے ڈائیلاگ میں بہتری لانے اور متاثرکن انداز سے کاموں کو آگے بڑھانے کا کام بھرپور جذبہ سے کیا جائے اور یورپی یونین و دیگر ممالک کے اسٹیک ہولڈرز اور کمیونٹیز مل کر کام کریں۔ اس تمام عمل کا مقصد یہ ہے کہ دنیا میں انتہائی خطرہ کا شکار بننے والے خطوں میں آگہی بڑھائی جائے۔ پاکستان مسلسل انتہائی خطرات سے دوچار ممالک کی فہرست میں آرہا ہے اور اس ناقابل تلافی نقصان کو بہتر انداز سے روکنے کے لئے بھرپور مزاحمت کے ساتھ مناسب اقدامات کی ضرورت ظاہر ہوتی ہے۔ 

یوروپین یونین اور ورلڈ وائلڈ لائف فنڈ (ڈبلیو ڈبلیو ایف) پاکستان کے تحت منعقدہ تقریب میں مختلف شعبوں سے تعلق رکھنے والے افراد نے شرکت کی جن میں اہم شخصیات، سفراء اور سرکاری افسران شامل ہیں۔ انہوں نے عالمی تعاون اور معاونت کے ذریعے پائیدار انداز سے ترقی کے راستوں پر تبادلہ خیال کیا۔ 

اس طرح کی تقریبات کے مقاصد ماحولیاتی معاہدہ پیرس ایگریمنٹ کے اہداف سے منسلک ہوتے ہیں۔ اس معاہدہ پر دسمبر 2015 میں دستخط کئے گئے۔ یہ معاہدہ موسمیاتی تبدیلی میں بہتری لانے کے لئے عالمی اتحاد کا مطالبہ کرتا ہے۔ 

ایکزونوبل پاکستان کے سی ای او سعد محمود راشد نے کہا، 
"ہم ڈچ کاروباری اقدار کی نمائندگی کرنے پر انتہائی فخر کرتے ہیں اور اس پلیٹ فارم کے ذریعے ایکزونوبل پاکستان اپنی اقدار کا اظہار کرتا ہے۔ ہم حقیقی طور پر اس بات پر یقین رکھتے ہیں کہ پائیداری کاروبار ہے اور کاروبار پائیداری ہے۔ اس طرح کی تقریبات سے ہم اس قابل ہوتے ہیں کہ ہم لوگوں کو شامل کریں، ان کے ساتھ معلومات کا تبادلہ کریں اور اپنے کام کے طریقوں میں بہتری لائیں تاکہ دنیا کو محفوظ اور پائیدار بنانے کے لئے قائدانہ انداز سے کام کرسکیں۔" 

اس تقریب میں ایکزونوبل پاکستان نے اپنی مصنوعات اور کیس اسٹڈیز پیش کیں اور موسمیاتی تبدیلی سے نمٹنے کے لئے کام کرنے والی تنظیموں کے اہم کردار کو اجاگر کرنے سے پائیدار انداز سے پہنچنے والے فوائد پر روشنی ڈالی۔ 

اس تقریب میں وزیراعظم عمران کے مشیر برائے ادارہ جاتی اصلاحات اور کفایت شعاری ڈاکٹر عشرت حسین مہمان خصوصی تھے۔ 

ڈبلیو ڈبلیو ایف پاکستان کے ڈائریکٹر جنرل حماد نقی خان نے دنیا بھر میں اس حوالے سے کام کی آگہی کو عام انداز سے فروغ دینے کی ضرورت پر زور دیا۔ 



کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

تازہ ترین خبریں