اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

13 نومبر، 2018

عوامی نیشنل پارٹی، پارٹی مخالف سرگرمیوں سینئر رہنماؤں افراسیاب خٹک اور مرکزی نائب صدر بشریٰ گوہر کی پارٹی رکنیت معطل کر دی

 

عوامی نیشنل پارٹی، پارٹی مخالف سرگرمیوں سینئر رہنماؤں افراسیاب خٹک اور مرکزی نائب صدر بشریٰ گوہر کی پارٹی رکنیت معطل کر دی



پشاور(مانیٹرنگ ڈیسک) پارٹی مخالف سرگرمیوں ، کارکنوں میں انتشار پیدا کرنے اور پارٹی کو نقصان پہنچانے پر عوامی نیشنل پارٹی ( اے این پی) نے پارٹی  کے سینئر رہنماؤں افراسیاب خٹک اور مرکزی نائب صدر بشریٰ گوہر کی پارٹی رکنیت معطل کر دی ہے۔ تفصیلات کے مطابق عوامی نیشنل پارٹی کے مرکزی صدر اسفندیار ولی خان نے مرکزی دونوں مرکزی رہنماؤں کی رکنیت معطل کر دی۔پارٹی کے مرکزی جنرل سیکرٹری میاں افتخار حسین نے دونوں رہنمائوں کی رکنیت معطلی کا نوٹیفکیشن جاری کر دیا۔ قبل ازیں افراسیاب خٹک اور بشریٰ گوہر کی طرف سے شوکاز نوٹس کا تفصیلی جواب پارٹی سیکرٹریٹ کو موصول ہوا، جس میں دونوں نے ان ہی نکات کی وضاحت کی جو وہ مرکزی کونسل میں بیان کر چکے تھے اور ان ہی نکات کا ذکر وہ وقتاً فوقتاً پارٹی فورمز پر کرتے چلے آرہے تھے اور کئی بار مشاورتی کمیٹی میں بھی اس کا ذکر کیا گیا تھا۔ 

پارٹی بیان میں کہا گیا کہ تاکید کے باوجود دونوں رہنمائوں نے سوشل میڈیا کے ذریعے اپنی سرگرمیاں جاری رکھیں جس سے کارکنوں کے ذہنوں میں انتشار پیدا کیا گیا۔ دونوں رہنمائوں کے جواب سے پارٹی مطمئن نہیں ہوئی اور مرکزی صدر نے پارٹی آئین کے تحت اپنے اختیارات استعمال کرتے ہوئے ان کی بنیادی رکنیت معطل کر دی۔



کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں