اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

2 نومبر، 2018

بالآخر مولانا طارق جمیل نے بھی خاموشی توڑ دی، بڑا اعلان کردیابالآخر مولانا طارق جمیل نے بھی خاموشی توڑ دی، بڑا اعلان کردیا

 

بالآخر مولانا طارق جمیل نے بھی خاموشی توڑ دی، بڑا اعلان کردیا


اسلام آباد (مانیٹرنگ ڈیسک) آسیہ بی بی کی رہائی کیخلاف مختلف حلقوں کی جانب سےشدید ردعمل سامنے آرہا ہے ۔ ممتاز عالم دین اور مذہبی سکالر مولانا طارق جمیل نے بھی اس معاملے پر خاموشی توڑتے ہوئے کہا ہے کہ میں نے آسیہ بی بی کے کیس کا فیصلہ بڑے غور و فکر سے پڑھا ہے ۔فیصلے کے مطابق آسیہ بی بی نے ہمارے نبیؐ کی شان میں گستاخی نہیں کی ، سپریم کورٹ کا اچھا فیصلہ ہے اگر اس فیصلے میں گڑ بڑ ہوتی تو سب سے پہلے میں سڑک پر نکلتا،حضورؐ کا دین امن کا دین ہے جلاؤ گھیراؤ کا نہیں۔ 

واضح رہے کہ اس سے پہلے مفتی منیب الرحمن اور مفتی نعیم نے اس فیصلے کی شدید مذمت کی  ہے۔


کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں