اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

19 دسمبر، 2018

سسٹمز لمیٹڈ نے الٹرا سافٹ کے اشتراک سے بلوچستان کے لینڈ ریکارڈ مینجمنٹ کا ریکارڈ خودکار بنانے معاہدہ کرلیا

سسٹمز لمیٹڈ نے الٹرا سافٹ کے اشتراک سے بلوچستان کے لینڈ ریکارڈ مینجمنٹ کا ریکارڈ خودکار بنانے معاہدہ کرلیا



کوئٹہ: بلوچستان حکومت کے بورڈ آف ریونیو نے لینڈ ریکارڈز مینجمنٹ انفارمیشن سسٹم (ایل آر ایم آئی ایس) کے لئے سسٹمز لمیٹڈ کے ساتھ الٹرا سافٹ سسٹم کے اشتراک پر مبنی کنسورشیم (SUS-JV) کے ساتھ 24 کروڑ 80 لاکھ روپے کا معاہدہ کیا ہے۔ 

ایل آر ایم آئی ایس خیبرپختونخوا اور پنجاب میں سسٹمز کے کامیاب پروجیکٹ کی توسیع ہے اور توقع ہے کہ 3 سال کی مدت میں یہ پایہ تکمیل تک پہنچ جائے گا۔ جدید ترین ٹیکنالوجیز کی بنیاد پر ایل آر ایم آئی ایس موجودہ لینڈ ڈسٹری بیوشن سسٹم کو جدت انگیز بنائے گا، عوام کی لینڈ ریکارڈز کے ساتھ رسائی کے لئے سادہ طریقے اختیار کئے جائیں گے، اس خطے بھر میں مختلف سروس سینٹر کے حجم میں اضافہ ، سیکورٹی، شفافیت، یکساں خدمات اور بہتر افعال کو یقینی بنایا جائے گا۔ اس پروجیکٹ کی بدولت کمپیوٹرائزڈ، رواں اور آسان طریقے سے بی او آر اور بلوچستان حکومت کے لئے لینڈ ریونیو میں بھی نمایاں طور پر اضافہ ہوگا۔ 

سسٹمزلمیٹڈ کے سی ای او آصف پیر نے کہا، "اس غیرمعمولی پروجیکٹ سے ٹیکنالوجی اور اس میدان میں پیش رفت سے ہمارے اس یقین کی توثیق ہوتی ہے کہ یہ پاکستان کے موجودہ مسائل کا حل نکالنے میں اہم عنصر ہے۔ پاکستان کے مستقبل کے لئے پبلک سیکٹر میں آٹومیٹنگ اور ڈیجیٹلائزنگ کا ہمارا کام ملکی معیشت میں ہمارا تعاون ہے۔ ہمیں یقین ہے کہ اس بڑے پروجیکٹ سے بلوچستان میں روزگار کے وسیع مواقع پیدا ہوں گے اور معیشت میں بہتری آئے گی۔" 

سسٹمز لمیٹڈ کے ریجنل سیلز ہیڈ اور پروجیکٹ لیڈ عمران صوفی نے کہا، "پاکستان میں سب سے پرانی اور سب سے بڑی آئی ٹی فرم ہونے کے طور پر سسٹمزلمیٹڈ کو پبلک سیکٹر میں اپنے وسیع مقامی، علاقائی اور عالمی سطح کے تجربہ سے بلوچستان کے آئی ٹی منظرنامہ کے لئے ڈیجیٹل تبدیلی لانے میں سبقت حاصل ہوگی۔ اس اہم کامیابی سے پاکستان بھر میں اہم ڈیجیٹل ادارے کے طور پر سسٹمز لمیٹڈ کی حیثیت مزید مستحکم ہوگی۔" 

سسٹمز کی ٹیم ایک بار پھر بڑی ذمہ داری اٹھانے کے لئے تیار ہے اور پاکستان کو ڈیجیٹل کے اعتبار سے مزید مستحکم اور خوشحال بنانے کے لئے اس اقدام کو آگے بڑھانے کے لئے پرعزم ہے۔ 



کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

www.myvoicetv.com

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں