اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

17 جنوری، 2019

ریشن، چترال کی ہونہار بیٹی آسیہ وزیر کے لئے گولڈ مڈل کا اعزاز

ریشن، چترال کی ہونہار بیٹی آسیہ وزیر کے لئے گولڈ مڈل کا اعزاز 


چترال (ٹائمزآف چترال نیوز) ریشن کی ہونہار بیٹی آسیہ وزیر گولڈ میڈل کے ساتھ پشاور یونیورسٹی سے اپنی گریجویشن مکمل کرلی ہے۔ آسیہ ساتویں جماعت تک ریشن کے ایک پرائیویٹ سکول سے تعلیم حاصل کی جس کے بعد وہ آغاخان ہائر سکنڈری سکول کوراغ میں داخلہ لے لیا۔ یہاں سے میٹرک کا امتحان پاس کرنے کے بعد وہ گورنمنٹ گرلز ڈگری کالج بونی سے ایف ایس سی کرلی۔ اپنے تعلیمی کیریئر میں انہوں نے متعدد ایوارڈز اپنے نام کئے۔ اے کی ای ایس پی سکالرشپ انڈر گریجویٹ پروگرام، وزیر اعظم لیپ ٹاپ سکیم سے لیپٹ ٹاپ، مسلسل تین سال بہترین سٹوڈنٹ ایوارڈ کے علاوہ متعدد ایوارڈ جیتے ہیں۔ 

آسیہ نے گولڈ میڈل اپنے والد کو ڈیڈیکیٹ کرتے ہوئے بولی کہ جب میں چھٹے سمسٹر میں تھی تو میرے والد فوت ہوئے۔ اب جبکہ میرے والد جسمانی طور پر میرے ساتھ نہیں لیکن میں اپنی زندگی کے لمحے ان کی موجودگی کو محسوس کرتی ہوں۔ 



کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں