اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

15 جنوری، 2019

لعنت ہے مجھ پرکہ میں نے پاکستان تحریک انصاف کو سپورٹ کیا: عمران خان کے سب سے بڑے حامی خان صاحب کے خلاف ہوگئے

لعنت ہے مجھ پرکہ میں نے پاکستان تحریک انصاف کو سپورٹ کیا: عمران خان کے سب سے بڑے حامی خان صاحب کے خلاف ہوگئے

کراچی (ویب ڈیسک) نجی ٹی وی چینل کے پروگرام میں بات کرتے ہوئے معروف اور سینئیر صحافی و تجزیہ کار حسن نثار نے کہا کہ حکومت کے یہ جو پہلے پانچ ماہ ہیں اگر آپ میری عمر میں آئیں گے تو آپ کو یہ پانچ ماہ پندرہ ماہ لگیں گے۔ انہوں نے موجودہ حکومت کو آڑے ہاتھوں لیتے ہوئے کہا کہ ڈیلیور نہیں کر رہے کم از کم تمیز سے تو پیش آؤ اور خاموشی اختیار کرو۔

اللہ نے ہماری زبان کے آگے دانتوں کی دیوار لگائی ہے اُس کے آگے ہونٹوں کی بھی ایک دیوار ہے تاکہ ہم کم سے کم بولیں۔ حکومت کے کسی کام کا کوئی سر یا پیر نظر نہیں آرہا ۔کچھ پتہ نہیں چل رہا کہ آئی ایم ایف جائیں گے یا نہیں جائیں گے۔ حسن نثار نے کہا کہ یہ سب لوگ اب ٹاسک فورسز بنا رہے ہیں۔ آپ مجھے پانچ ماہ کا کہہ رہے ہیں یہ تو بائیس سال ہیں۔



پروگرام کے دوران حسن نثار نے کہا کہ مجھ پر بھی لعنت ہے کہ میں نے پاکستان تحریک انصاف کو سپورٹ کیا۔ میں نے یہ خیال کر لیا تھا کہ سائیڈ پر تیاری ہو رہی ہو گی، ٹیکنوکریٹس بیٹھے ہوں گے، پروفیشنلز بیٹھے ہوں گے، کام ہو رہا ہو گا اور جس دن یہ اقتدار میں آئیں گے سب ٹھیک ہوجائے گا لیکن افسوس کہ ان کی اس حوالے سے کوئی تیاری تھی ہی نہیں۔


کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں