اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

15 جنوری، 2019

ایل جی نے عالمی نمائش میں انتہائی کم وزن کے حامل لیپ ٹاپس متعارف کرادیئے

 

ایل جی نے عالمی نمائش میں انتہائی کم وزن کے حامل لیپ ٹاپس متعارف کرادیئے

کراچی: ایل جی الیکٹرانکس (ایل جی) نے عالمی ٹیکنالوجی نمائش سی ای ایس 2019 میں انتہائی کم وزنی اور جدید ترین لیپ ٹاپس متعارف کرانے کا اعلان کیا ہے۔ اسکے نئے لیپ ٹاپس ایل جی گرام 17 اور 14 انچ کا ایل جی گرام 2 ان 1 سی ای ایس کے اننوویشن ایوارڈز کے حصول کی دوڑ میں شامل ہوگئے ہیں۔ 



ایل جی گرام 17 مزید پروسیسنگ پاور اور مجموعی کارآمد کے ساتھ ٹیکنالوجی اور نئے فیچرز کا امتزاج ہے۔ اسے ایک جگہ سے دوسری جگہ لے جانا پہلے سے کہیں زیادہ آسان ہے۔ اس میں 14 انچ کا ماڈل 2 ان 1 کنورٹیبل لیپ ٹاپ آسانی سے ٹیبلٹ میں تبدیل ہوسکتا ہے جس کی وجہ سے کمپیوٹنگ کی خدمات وسیع انداز سے استعمال کیا جاسکتا ہے ۔ 

صارفین عام طور پر لیپ ٹاپ کی خریداری کے وقت آسانی سے اسکی نقل و حمل اور کارکردگی میں سے کسی ایک چیز کا انتخاب کرتے ہیں۔ ایل جی گرام 17 لیپ ٹاپ ان دونوں پہلوؤں سے صارفین کی ضروریات پوری کرتا ہے۔ اس میں 17 انچ کی ہائی ریزولوشن ڈسپلے کا بڑا ڈسپلے بھی ہے۔ 

17 انچ کے ایل جی گرام لیپ ٹاپ میں وائیڈ کواڈ ایکسٹینڈڈ گرافکس ایرے ڈسپلے ہے جس میں 2560 بائی 1600 کا اسٹینڈرڈ فل ایچ ڈی اسکرین ہے جس کی بدولت بہترین رنگوں کے ساتھ انتہائی اعلیٰ معیار کا ڈسپلے ہے ۔ روایتی 16:9 فارمیٹ کے مقابلے میں اس کے ڈسپلے کا 16:10 ریشو ہے جو امیج اور وڈیو ایڈیٹنگ کے لئے آئیڈیل ہے جس کی بدولت مختلف دستاویزات پر بیک وقت دیکھا جاسکتا ہے اور مختلف ایپلی کیشنز کو چلایا جاسکتا ہے 

عام طور پر 17 انچ کے لیپ ٹاپ 2 کلو گرام سے زائد وزنی ہوتا ہے، تاہم ایل جی گرام 17 لیپ ٹاپ صرف 1340 گرام وزنی ہے۔ اس کا ہلکا وزن بوقت ضرورت ایک جگہ سے دوسری جگہ لے جانے کے لئے بہترین ہیں۔ اس میں 72 واٹ کی بیٹری کی بدولت ایک بار چارج کرنے کے بعد اسے 19.5 گھنٹے چلایا جاسکتا ہے۔ یہ پتلا اور اسٹائلش ہونے کے ساتھ انتہائی مضبوط بھی ہے اور امریکی ملٹری کے سخت ٹیسٹ سے مطابقت رکھتا ہے جس میں جھٹکے، دھول اور انتہائی زیادہ درجہ حرارت سے مزاحمت شامل ہے۔ اسی طرح ایل گرام 2 ان 1 لیپ ٹاپ بھی جدت انگیز خصوصیات کا حامل ہے اسے باسہولت انداز سے فولڈ کرکے ٹیبلٹ میں تبدیل کیا جاسکتا ہے۔ اس میں کورننگ گوریلا گلاس 5 ہے جس کی بدولت یہ پانی کے قطروں، جھٹکوں سے روکتا ہے اور ڈسپلے کی حفاظت کرتا ہے۔ اس میں 72 واٹ بیٹری کے ساتھ اسے 21 گھنٹے تک استعمال کیا جاسکتا ہے۔ 

ایل جی کے آئی ٹی بزنس ڈیویژن کے ہیڈ اک ہوان نے کہا، "ایل جی گرام لیپ ٹاپس نے صارفین کی ضروریات کے مطابق اسے تبدیل کیا ہے۔ یہ انتہائی کم وزنی لیپ ٹاپس باسہولت انداز سے لے جانے کے ساتھ بہترین کارکردگی کے حامل ہیں۔ خوبصورت ڈسپلے، متاثرکن ڈیزائن، بھرپور بیٹری اور شاندار کارکردگی کے ساتھ ایل جی کے سال 2019 میں نئے گرام ماڈل لیپ ٹاپس بالکل نئی سطح پر صارفین کو سہولت فراہم کرتے ہیں۔" 



کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں