اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

20 فروری، 2019

جوبلی لائف انشورنس کی ٹیم نے انشورنس ایسوسی ایشن آف پاکستان کرکٹ ٹورنامنٹ 2019 جیت لیا

جوبلی لائف انشورنس کی ٹیم نے انشورنس ایسوسی ایشن آف پاکستان کرکٹ ٹورنامنٹ 2019 جیت لیا


کراچی (ٹائمزآف چترال نیوز) جوبلی لائف کی ٹیم نے کراچی کے یو بی ایل اسپورٹس کمپلیکس میں منعقد ہونے والا انشورنس ایسوسی ایشن آف پاکستان (آئی اے پی) ٹیپ بال کرکٹ ٹورنامنٹ 2019 جیت لیا۔ فائنل میچ حبیب انشورنس اور جوبلی لائف انشورنس کے درمیان کھیلا گیا۔ 

اس ٹورنامنٹ میں انشورنس سیکٹر سے تعلق رکھنے والی 16 ٹیموں نے حصہ لیا اور پورے ٹورنامنٹ میں بہترین بالنگ اور بیٹنگ کے ساتھ جوبلی لائف کی ٹیم ناقابل شکست بن کر سامنے آئی۔
جوبلی لائف کے عباد انیس نے سب سے زیادہ رنز اسکور کرنے پر اورنج کیپ وصول کی جبکہ ٹورنامنٹ میں سب سے زیادہ وکٹیں لینے والے جوبلی لائف کے جنید انصاری نے پرپل کیپ وصول کی ۔ 

اس موقع پر جوبلی لائف انشورنس کے گروپ ہیڈ کارپوریٹ بزنس، مارکیٹنگ اینڈ ایڈمنسٹریشن سہیل فخر نے اظہار خیال کرتے ہوئے کہا،
"اس کرکٹ ٹورنامنٹ سے شرکاء میں جسمانی ورزش اور ذہنی ہم آہنگی کو فروغ ملا ہے۔"

اس انڈسٹری کے اراکین ایک سرگرمی میں حصہ لینے کے لئے اکھٹے ہوئے جس سے ان میں اجتماعی طور پر کام کرنے کی حوصلہ افزائی ہوئی اور اس عمل کے دوران وہ قوم کے پسندیدہ کھیل سے بھی لطف اندوز ہوئے۔ ہم ٹیم جوبلی لائف کو مبارک باد پیش کرتے ہیں جنہوں نے اس ٹورنامنٹ میں شاندار کارکردگی کا مظاہرہ کیا اور فاتح بن کر سامنے آئے۔"



کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں