اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

19 فروری، 2019

عمران خان کی درخواست پر شہزادہ محمد بن سلمان نے سعودی عرب کی جیلوں میں قید 2107 پاکستانیوں کی رہائی حکم دے دیا

عمران خان کی درخواست پر شہزادہ محمد بن سلمان نے سعودی عرب کی جیلوں میں قید 2107 پاکستانیوں  کی رہائی حکم دے دیا


اسلام آباد (ٹائمزآف چترال نیوز) سعودی ولی عہد محمد بن سلمان کو دیئے گئے عشائیے میں جہاں عمران خان نے حاجیوں سے متعلق شاہ سلمان سے عرض کیا وہیں سعودی جیلوں میں قید پاکستانی مزدوروں کی رہائی کے لئے بھی درخواست کی تھی۔  جس پر شاہ سلمان نے وزیراعظم عمران خان سے ان کی بھی رہائی کا وعدہ کیا جو جلد ہی پورا کرتے ہوئے چند گھنٹوں میں  سعودی جیلوں میں قید 2107 پاکستانیوں کو فوری رہاکرنے کا حکم جاری کر دیاہے۔

سعودی عرب کے ولی عہد شہزادہ محمد بن سلمان نے پاکستان کے لیے ایک اور بڑا اعلان کر دیا۔ شہزادہ محمد بن سلمان نے سعودی عرب کی جیلوں میں قید 2107 پاکستانیوں کی فوری رہائی کا حکم دے دیا۔ سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر وزیر اعظم آفس کے آفیشل اکاؤنٹ سے جاری کیے گئے بیان میں بتایا گیا ہے کہ سعودی ولی عہد شہزادہ محمد بن سلمان نے وزیر اعظم عمران خان کی درخواست پر پاکستانی قیدیوں کی فوری رہائی کا حکم جاری کیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان اور سعودی ولی عہد محمد بن سلمان کے درمیان ملاقات ناشتے پر ہوئی جس دوران انہوں نے یہ خوشخبری سنا دی ہے ۔ دوسری جانب وفاقی وزیر اطلاعات فواد چوہدری نے ٹویٹر پر صبح سویرے خوشخبری سناتے ہوئے ٹویٹر پر اعلان کیا کہ ” وزیراعظم عمران خان کی درخواست پر ولی عہد محمد بن سلمان نے فوری طور پر سعودی جیلوں میں قید 2017 پاکستانیوں کو رہا کرنے کا حکم جاری کر دیا ہے ۔



کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں