اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

25 فروری، 2019

چترال میں خواتین کے مسائل کے حوالے سے FCPS چترال کے اڈیٹوریم میں تقریب کا اہتمام کیا گیا

چترال میں خواتین کے مسائل کے حوالے سے FCPS چترال کے اڈیٹوریم میں تقریب کا اہتمام کیا گیا


چترال ( گل حماد فاروقی ) چترال میں خواتین کے مسائل کے حوالے سے FCPS چترال میں تقریب کا اہتمام کیا گیا۔جس کی صدارت مسز کمانڈنٹ چترال سکاوٹس نے کی۔تقریب میں مسز ڈی پی او،لیڈی ڈاکٹر چترال سکاوٹس ہسپتال،مسز ایڈجوٹینٹ چترال سکاوٹس،42 مختلف شعبوں سے تعلق رکھنے والے خواتین جن میں ایجوکیشن ڈیپارٹمینٹ،SRSP, AKRSP AKES, مقامی اور کیلاشی خواتین کے نمائندوں نے شرکت کی۔شرکاء نے اس قسم کے تقریبات کو سراہتے ہوئے چترال میں خواتین کے لئیے پبلک آیئریا میں خواتین کے لئیے الگ واش رومز،غیر نصابی سرگرمیوں کے لیئے الگ سی جگہ مختص کرنے،چترال میں Psychiatric مریضوں کے لیئے سپیشیلیسٹ ڈاکٹر اور چترال کے دور دراز اور پسماندہ علاقوں بروغل،ارندو،تورکہو،موڑکہو اور گرم چشمہ وغیرہ میں فری میڈیکل کیمپ لگانے پر ذور دیا چترال میں خواتین کے ڈرائیونگ لائسینس کے حصول میں آسانی پر بھی ذور دیا گیا۔تعلیم کے حوالے سے بات کرتے ہوئے خواتین نے کہا کہ تعلیمی اداروں میں بچوں کو ہراساں کرنے کے حوالے سے خصوصی تعلیم دینی چاھئیے اور ہر سکول میں اساتذہ اور والدین کے درمیان میٹینگ باقائدگی سے ہونی چاھئیے۔ 

تقریب کے اختیتام پر مسز کمانڈنٹ نے شرکاء میں تحائف تقسیم کئیے اور آخر میں خواتین نے اس قسم کے پروگرام منعقد کرنے پر مسز کمانڈنٹ چترال سکاوٹس کا شکریہ ادا کیا۔

کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں