اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

22 اپریل، 2019

سری لنکا ایسٹر کی تہوار کے دوران دھماکے: ہلاکتوں کی تعداد 290 ہو گئی، 24 مشتبہ افراد گرفتار

 

سری لنکا ایسٹر کی تہوار کے دوران دھماکے: ہلاکتوں کی تعداد 290 ہو گئی، 24 مشتبہ افراد گرفتار

کولمبو (ٹائمزآف چترال نیوز) سری لنکا میں ایسٹر کی تہوار کے دوران دھماکوں سے ہلاکتوں کی تعداد 290 ہو گئی، سیکیوریٹی اداروں نے24 مشتبہ افراد گرفتار کرلیا ہے۔  سری لنکا کے دارالحکومت کولمبو میں گزشتہ روز ایسٹر کے تہوار کے دوران ہونے والے دھماکوں میں ہلاکتوں کی تعداد 290 تک پہنچ گئی، واقعے میں 500 سے زائد افراد زخمی ہیں، سیکیوریٹی اداروں نے اس حوالے سے 24 افراد کو گرفتار کیا ہے۔  دہشت گردوں نے دارالحکومت کولمبو سمیت 4 شہروں میں 8 بم دھماکے کیے جن میں گرجا گھروں اور لگژری ہوٹلوں کو نشانہ بنایا گیا۔

فوٹو کرٹیسی اے ایف پی

سری لنکن ریسکیو حکام کے مطابق ہلاک ہونے والے 290 افراد میں 35 غیر ملکی بھی شامل ہیں، جن میں5 برطانوی،3 بھارتی، ڈنمارک، ترکی اور چین کے دو، دو جبکہ نیدر لینڈز اور پرتگال کا ایک ایک شہری شامل ہیں۔

پولیس کے مطابق گزشتہ روز ہونے والے 8 دھماکوں میں کم از کم 2 خودکش حملے تھے جبکہ سیکیورٹی فورسز نے 24مشتبہ افراد کو گرفتار کیا ہے۔

سری لنکن وزیراعظم رانیل وکرما سنگھے کا کہنا ہے کہ گرفتار کیے گئے افراد مقامی ہیں اور حملہ آوروں کے ممکنہ غیر ملکی رابطوں کے بارے میں تحقیقات کی جا رہی ہیں۔  

سری لنکا سیاحت کے لئے پر کشش ملک ہے اور ہر سال خصوصاً تہواروں میں یہاں ہزاروں کی تعداد میں سیاح آتے ہیں۔ اور یہاں کی معیشت میں سیاحت کا بڑا حصہ ہے۔ دشمن نے شاید اس بات کو لیکر اس دن کا انتخاب کیا ہو۔ 

وزیراعظم پاکستان اور صدر پاکستان سمیت تمام رہنماؤں نے حملوں کی مزمت کی ہے۔ 



کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں