اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

11 اپریل، 2019

بینک الفلاح اور یونین پے انٹرنیشنل کے درمیان منی ایکسپریس کی شروعات کے لئے معاہدہ

 

بینک الفلاح اور یونین پے انٹرنیشنل کے درمیان منی ایکسپریس کی شروعات کے لئے معاہدہ

ملک میں منی ایکسپریس سروس کی شروعات سے بیرون ملک پاکستانی باسہولت انداز سے رقم ارسال کرسکیں گے



کراچی : یونین پے انٹرنیشنل (یو پی آئی) اور بینک الفلاح کے درمیان پاکستان میں منی ایکسپریس کی شروعات کے لئے معاہدہ ہوگیا ہے۔ یونین پے سے متحرک منی ایکسپریس سروس کے ذریعے کسی بھی یونین پے کارڈ سے ملک بھر میں رقم کی الیکٹرانک ترسیل کا آسان طریقہ ہے۔ منی ایکسپریس سروس وائر ٹرانسفرز اور کیش کے درمیان رکاوٹ کا خاتمہ کرتا ہے تاکہ رقم کی ترسیل کا عمل سادہ، محفوظ اور تیزرفتار رہے۔

مزید یہ کہ منی ایکسپریس کے ذریعے بینک الفلاح اور یونین پے کے بیرون ملک کارڈ ہولڈرز پاکستان میں کسی بھی کارڈ، بینک اکاوٴنٹ یا موبائل والٹ پر پیسے بھیج سکیں گے۔ یہ سروس بیرون ملک پاکستانیوں کو رقم کی روانی سے ترسیل کی سہولت فراہم کرے گی اور پاکستان میں لوگوں کو گھر پر بیٹھے بیٹھے باسہولت انداز سے رقم موصول ہوسکے گی۔ بینک الفلاح کی گروپ ہیڈ ریٹیل بینکنگ مہرین احمد اور یونین پے انٹرنیشنل میں وائس پریذیڈنٹ بزنس ڈیولپمنٹ لیری وانگ نے شنگھائی میں اس معاہدے پر دستخط کئے۔



کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں