اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

30 مئی، 2019

خیبر پختونخواہ میں 10 ہزار کی آبادی کے لئے صرف 7 فزیشنز دستیاب ہیں: رپورٹ

 



خیبر پختونخواہ میں 10 ہزار کی آبادی کے لئے صرف 7 فزیشنز دستیاب ہیں: رپورٹ




پشاور(ڈیلی مشرق) آبادی کے تناسب سے خیبرپختونخوا میں مریضوں کے علاج کیلئے فزیشنزاور سائیکاٹرسٹ کی کمی کاسامنا ہے جس کی وجہ سے مریضوں کو ڈاکٹروں تک رسائی کا مسئلہ درپیش ہے ، محکمہ صحت نے ڈاکٹروں کی تعداد بڑھانے کا ہدف مقرر کردیا ہے،پاکستان میڈیکل اینڈ ڈینٹل کونسل اور ڈبلیو ایچ او کے اعدادوشمار کے مطابق اس وقت ہسپتالوں میں دس ہزار کی آبادی کیلئے 7 فزیشنز موجود ہیں، اسی طرح دس لاکھ کی آبادی کیلئے ذہنی امراض کے مریضوں کے علاج کیلئے سائیکاٹرسٹ کی تعداد صرف 3 جبکہ سرجنز کی تعداد13ہے جبکہ عالمی معیار کے مطابق مطلوبہ آبادی کیلئے ان ڈاکٹروں کی تعدادکم از کم 11 ہونی چاہیے۔ 

اس سلسلے میں محکمہ صحت کی جانب سے ٹارگٹ رکھا گیا ہے کہ 2030تک فزیشنز کی تعداد بڑھا کردس ہزار آبادی کیلئے11، دس لاکھ کی آبادی کیلئے سائیکاٹرسٹ7 اور سرجنز کی تعداد26 تک بڑھا ئی جائے گی ۔ محکمہ صحت خیبرپختونخو ا نے متعلقہ ریگولیٹری اتھارٹیز کی جانب سے ڈاکٹروں کی فعال رجسٹریشن کی تجویز بھی پیش کی ہے ۔ ذرائع کے مطابق صوبے کے دوردراز اضلاع میںخاص طور پر سائیکاٹرسٹس اورسرجنز کی کمی کا مسئلہ درپیش ہے جس کی وجہ سے مریضوں کو پشاور لایاجاتاہے۔


کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں