اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

31 مئی، 2019

جازواٹس ایپ کے ذریعے خودکار سیلف کیئر فراہم کرنے والا پاکستان میں پہلا ٹیلی کام آپریٹر بن گیا

 

جازواٹس ایپ کے ذریعے خودکار سیلف کیئر فراہم کرنے والا پاکستان میں پہلا ٹیلی کام آپریٹر بن گیا


اسلام آباد: پاکستان کی ممتاز ڈیجیٹل کمیونیکیشنز کمپنی، Jazz نے، انڈسٹری میں اپنی نوعیت کے پہلے اقدام کے طور پر، پوسٹ پیڈ سبسکرائبرز کے لیے واٹس ایپ کے ذریعے سیلفـکیئرکی پیشکش شروع کر دی ہے۔ واٹس ایپ دنیا کی بہترین مسینجر ایپ ہے جسے مفت ڈاؤن لوڈ کیا جا سکتا ہے۔

اس شراکت کے تحت، واٹس ایپ جاز کے لیے سیلف سروس پورٹل کے طور پر کام کرے گا جہاں کسٹمرزJazz کے واٹس ایپ نمبر پر میسیج بھیج یا وصول کر سکیں گے۔ Jazz کے پوسٹ پیڈ کسٹمرز 0300-300800 پر ”Hi” میسیج بھیج کر Jazz واٹس ایپ چینل سے مربوط ہو سکیں گے۔چینل سے رابطہ قائم ہونے پر کسٹمرز اپنے بل ادا کر سکیں گے، جاری کردہ آخری انوائس حاصل کر سکیں گے یا پھر سپورٹ FAQs کے ساتھ بلنگ کی معلومات دیکھ سکیں گے۔اس موقع پر ہونے والی تمام گفتگو بالکل مفت ہو گی۔

انڈسٹری میں اپنی نوعیت کے پہلے اقدام کے بارے میں گفتگو کرتے ہوئے Jazzکی چیف کسٹمر ایکسپیرئینس آفیسر، سعدیہ خرم نے کہا: ”ڈیجیٹل کی دنیا میں اپنے کسٹمرز کی بڑھتی ہوئی توقعات کے پیش نظرJazzانہیں کسی پریشانی اور رکاوٹ کے بغیر خدمات فراہم کرنے کے لیے پر عزم ہے اور اسے ، اپنے معزز کسٹمرز کے لیے، واٹس ایپ کے بطور سوشل سپورٹ چینل اعلان کرنے پر فخر ہے۔”
؎
آغاز کے پہلے مرحلے میں، یہ چینل اپنے پوسٹ پیڈ کسٹمرز کو سیلفـسروس کے آپشنز فراہم کرے گا جس کے نتیجے میں کسٹمرز اپنی بلنگ کی معلومات حاصل کر سکیں گے، اپنی انوائس حاصل کر سکیں گے اور سادہ مینواستعمال کر تے ہوئے ادائیگیاں کر سکیں گے۔مزید آگے بڑھتے ہوئے، اسے مکمل طور پر گفتگو پر مشتمل چینل میں تبدیل کر دیا
جائے گا اور اسے پری –پیڈ کسٹمرز تک توسیع دے دی جائے گی۔

اپنی بات جاری رکھتے ہوئے انہوں نے کہا: ” کسٹمر ز میں واٹس ایپ کے استعمال کی عادت بڑھتی جارہی ہے اور ان کی ترجیح ‘روایتی کال سینٹر کیئر’ سے ‘سوشل کیئر’ ماڈلز پر منتقل ہونے کی ہے۔ Jazzاپنے کسٹمرز کے لیے آسان اورباسہولت کیئر چینلز کی ضرورتوں کو پورا کرتا رہے گا۔”

دنیا بھر میں واٹس ایپ کے 1.5 ارب استعمال کنندگان ہیں جن کی اکثریت اسے میسیجنگ ایپ کے طور پر استعمال کرتی ہے اورپاکستان میں بھی اس کی مقبولیت روزانہ بڑھتی جا رہی ہے ۔ یہاں اسے ٹاپ کی میسیجنگ ایپ کا درجہ حاصل ہے۔ جاز کے ساتھ یہ شراکت واٹس ایپ کے مقامی پارٹنر انفوبیپ (Infobip) کی وساطت سے ہے جو دنیا کے ممتاز پروپرائیٹری میسیجنگ اور کمیونیکیشنز پلیٹ فارمز میں سے ایک ہے جسے موبائل نیٹ ورک کے آپریٹرز کو انٹرپرائزز کے ساتھ مربوط کرنے لیے بنایا گیا


کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں