اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

6 جون، 2019

عید کے روز صف ماتم : پرانی دشمنی پر عید کے روز فائرنگ کرکے 10 افراد کر قتل کردیا گیا، جبکہ کئی زخمی

 

عید کے روز صف ماتم : پرانی دشمنی پر عید کے روز فائرنگ کرکے 10 افراد کر قتل کردیا گیا، جبکہ کئی زخمی



ملتان (مانیٹرنگ ڈیسک) عید کے روز صف ماتم بچھ گیا۔ پرانی دشمنی پر عید کے روز فائرنگ کرکے 10 افراد کر قتل کردیا گیا۔ پولیس کے مطابق ملتان کے علاقے جلال پور پیر والہ میں پرانی دیرینہ دشمنی پر مخالفین نے فائرنگ کرکے ایک ہی خاندان کے 10 افراد کو قتل، جب کہ متعدد کو زخمی کردیا۔

عینی شاہدین کے مطابق مقتولین نماز پڑھ کر عزیز و اقارب کے ہمراہ گھر واپس جارہے تھے کہ راستے میں گھات لگائے مخالفین نے ان پر اندھا دھند فائرنگ   کردی۔ جس سے آٹھ افراد موقع پر جان بحق ہوئے جبکہ بعد ازاد دو شدید زخمی بھی دم توڑ گئے۔ فائرنگ کا واقعہ جلالپور پیروالہ کے نواحی گاؤں جعفریں میں پیش آیا۔ واقعہ کی اطلاع ملتے ہی پولیس اور امدادی ٹیمیں جائے وقوع پہنچ گئیں اور لاشوں کو قبضے میں لے لیا، جبکہ زخمیوں افراد کو فوری طور پر اسپتال منتقل کردیا گیا۔

پنجاپ کے آئی جی نے واقعہ کا نوٹس لیتے ہوئے سینیر افسران کو موقع پر پہنچنے کی ہدایت کردی اور آر پی او ملتان سے واقعے کی مکمل رپورٹ طلب کرلی ہے۔ آئی جی پنجاب نے فائرنگ کرنے والے ملزمان کو گرفتار کرکے قانون کے مطابق سخت کارروائی کرنے کا حکم بھی دے دیا۔


کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں