اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

14 جون، 2019

ضلع دیامر میں گاڑی دریا میں جا گری، گاڑی میں تیرہ افراد سوار تھے، 7 افراد جان بحق

ضلع دیامر میں گاڑی دریا میں جا گری، گاڑی میں تیرہ افراد سوار تھے، 7 افراد جان بحق



گلگت (ٹائمزآف چترال نیوز ڈیسک) گلگت کے ضلع دیامر میں چلاس کے قریب گاڑی میں دریا میں جا گری جس کے نتیجے میں 7 افراد جان بحق ہو گئے ہیں واقعہ منگل کے روز پیش آیا۔ گاڑی 13 مسافر سوار تھے، حادثہ سے قبل ڈرائیور گاڑی کا اسٹیرنگ ڈرائیور کے ہاتھ سے نگل گیا تھا۔ پولیس کے مطابق گاڑی (جیپ) خانباری سے چلاس جارہی تھی۔ زخمیوں میں دو کی حالت تشویشناک بتائی جارہی ہے۔ جان بحق ہونے والوں کے نام اس مطابق ہیں، ٹیکہ خان، سید رحمت، ثنا اللہ، جاوید، عبدالوہاب، اوتال اور ان کا بیٹا۔ مقامی افراد کے مطابق گاڑی خستہ حال تھی، عوام نے مطالبہ کیا ہے کہ گاڑیوں کا فٹنس چیک یقینی بنایا جائے تاکہ قیمتی انسانوں کے ضیاع کو روکا جاسکے۔



کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں