اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

19 جون، 2019

ایل جی الیکٹرونکس نے دنیا کے پہلے 8 کے،88 انچ اولیڈ ٹی وی کی فروخت شروع کردی

 

ایل جی الیکٹرونکس نے دنیا کے پہلے 8 کے،88 انچ   اولیڈ ٹی وی کی فروخت شروع کردی


88 انچ   8 کے اولیڈ ٹی وی ناقابل یقین دیکھنے والوں کو نیا تجربہ دیتا ہے، ٹی وی اولیڈ ٹیکنالوجی سے مزین ہے



کراچی : ایل جی الیکڑونکس نے  دنیا کے پہلے 8 کے اولیڈ ٹی وی کی فروخت شروع کردی ہے ، کمپنی نے اولیڈ ٹی وی (ماڈل 88Z9) کے پری آرڈر لینا شروع کردیا ہے۔ ٹی وی شمالی امریکہ اور یورپ کی مارکیٹوں میں  بھی جلد دستیاب ہوگا۔

ایل جی اب تک کے سب سے بڑے 8 کے اولیڈ ٹی وی  میں جدت اور  بے جوڑ  ڈسپلے ٹیکنالوجی کو ممکن بنایا ہے۔ اولیڈ ٹی وی کا نیا ماڈل موجودہ ایل ای ڈی ڈسپلیز کے  مقابلے ٹیلی ویژن دیکھنے کا  بہترین اور پر لطف تجربہ فراہم کرتا ہے۔ ٹی وی پر انتہائی جدید  پینل  نصب کیا گیا ہے  جو  33 ملین سے زائد خودسے روشن  اور دھیمے ہونے والی پکسلز  پر مشتمل ہے جو ایل جی اولیڈ ٹیلی ویژنز کے جانے  مانے والی پکچر کوالٹی کے ساتھ  وسیع اینگل میں دیکھنے کے مزے کو  حقیقت سے قریب تر کردیتا ہے۔ 88 انچ ٹی وی پر 8 کے الٹرا ایچ ڈی ریزولوشن  (7,680 x 4,320)  کی بدولت کی  تصاور زیادہ  بالکل شارپ نظر آتی  ہیں۔ فل ایچ ڈی کے مقابلے میں 16 گنا جبکہ الٹرا ایچ ڈی کے مقابلے 4 گنا بہتر ہے۔

ایل جی 8 کے اولیڈ ٹی وی پینل کی کارکردگی کو  کمپنی کی سیکنڈ جنریشن  اے(ّ الفا) 9 جن 2 8کے پروسیسر کے ذریعے  بہترین بنایا گیا ہے۔   پروسیسر تصویر اور آواز کے معیار کو ڈیپ لرننگ ٹیکنالوجی  اور ویژول انٖفارمیشن کے وسیع ڈیٹا بیس تک  رسائی  کے ساتھ بڑھاتا ہے ۔  پروسیسر   سورس کوالٹی  کی جانچ کرکے چپ کو ٹی وی پر ظاہر ہونے والی تصاویر کاحقیقی منظر دکھانے کے لئے بہترین الگورتھم  لاگو کرتاہے ۔ اے 9 جن 2 ،  8کے پروسیسر کے ساتھ ایل جی 8کے  88انچ اولیڈ ٹی وی  میں  پروسیسنگ کی بہترین صلاحیت موجود ہے۔ یہ پروسیسر  ماحول   کا جائزہ  لیکر اس کے مطابق بہترین برائٹنس دیتا ہے۔  ٹیلی ویژن کی آواز  بھی محسورکن ہے جس سے دیکھنے اور سننے  والے لطف اندوز ہوتے ہیں۔ آواز  کا معیار ایک ذہین الگورتھم کے ذریعے بڑھایا گیا ہے  جو دو چینل آڈیو کو ملاکر سراؤونڈ  5.1 آواز کو یقینی بناتا ہے۔ 

غیر معمولی ایچ ڈی آر تجربے کو یقینی بنانے کے لئے ایل جی 8 کے اولیڈ  ٹی وی  ڈولبے اٹموس کے ساتھ آرہا ہے اور ڈولبے ویژن کےناقابل یقین  حقیقی آواز ذہین فائن ٹیونز کونٹنٹ کی قابلیت کے ساتھ اس عمل کو یقینی بناتا ہے۔ ٹیلی ویژن ایچ ڈی ایم آئی 2.1  کو سپورٹ کرتا ہے، جس سے دیکھنے والے تیز ترین 60 فریم فی سیکنڈ  کے ساتھ 8 کے کنٹنٹ سے لطف اندوز ہوسکتے ہیں۔ 

ایل جی موبائل کمونیکیشن اور ہوم اینٹر ٹینمنٹ کمپنیز کے صدر برین کون نے کہا  کہ ’’ دنیا کے پہلے سب سے بڑے 8 کے اولیڈ ٹی وی کو سب سے پہلے مارکیٹ میں لاکر ہم نے الٹر پریمیم ٹی وی سگمنٹ میں اولین ہونے کے اپنے عزم کو ثابت کردیا ہے۔ یہ ٹی وی ناظرین اور ہمارے صارفین کو ناقبل یقین تجرہ فراہم کرے گا۔ ایل جی نے ہی سب سے پہلے اولیڈ کو مارکیٹ میں لایا تھا، اور آئندہ بھی ہم اسٹیٹ آف دی آرٹ ٹی وی ٹیکنالوجیز پیش کرنے کے سلسلے کو جاری رکھیں تاکہ صارفین کو گھریلو تفریخ میں جدت محسوس ہو۔‘‘ 






کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں