اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

17 جون، 2019

چترال کے بالائی علاقے کوشت میں محتلف انواع و اقسام پر مشتمل خوبصورت باغ۔ پتھروں پر اللہ اور محمدﷺ کے نام قدرتی طور پر کندہ ہیں۔ باغ سیاحوں کی توجہ کا مرکز بنا ہوا ہے۔

 

چترال کے بالائی علاقے کوشت میں محتلف انواع  و اقسام پر مشتمل خوبصورت باغ۔ پتھروں پر اللہ اور محمدﷺ کے نام قدرتی طور پر کندہ ہیں۔ باغ سیاحوں کی توجہ کا مرکز بنا ہوا ہے۔



چترال (گل حمادفاروقی)  چترال کے بالائی علاقے کوشت گاؤں میں نغور مولی  میں ایک ایسا باغ بھی موجود ہے جس میں ہر رنگ، ہر قسم  یعنی محتلف انواع و اقسام کے پھول  موجود ہیں اس باغ کے علاقے کے ایک سماجی کارکن حبیب اللہ نے اپنی مدد آپ کے تحت تیارکیا ہے جس میں ہر قسم   اور ہر رنگ کے محتلف انواع  کے پھول موجود ہیں۔

اس باغ کی سب سے بڑی بات یہ ہے کہ اس میں ایسے  پتھر بھی رکھے گئے ہیں جن پر قدرتی طور پر اللہ اور رسول کے نام کندہ ہیں۔ حبیب اللہ کے بڑے بیٹے نعیم الدین کا کہنا ہے کہ میرے والد صاحب کا یہ شوق ہے اور ہر رنگ و نسل کے پھولوں کے بیج  لاکر اس باغ میں لگاتے ہیں اور جہاں سے بھی ان کو ایسے مقدس پتھر ملتے ہیں جن پر خدا اور رسول کا نام کندہ ہو تو ان نوادرات کو بھی دور دراز سے  لاکر اپنے باغ کا زینت بناتا ہے۔ 

جب ان سے یہ پوچھا گیا کہ اس باغ اوران میں رکھے ہوئے  ان مقدس پتھروں کی حفاظت کیلئے کسی نے کوئی تعاون کیا ہے  تو جواب نفی میں تھا۔ 

یہ باغ  کوشت گاؤں کے بالکل شروع میں واقع ہے اور جو بھی کوئی سیاح  اس گاؤں میں داحل ہوتا ہے وہ ضرور اس باغ کا ایک چکر لگاکرتھوڑی دیر کیلئے خود کو محظوظ کرتا ہے اور قدرت کے ان نشانوں سے  اپنا قوت ایمانی تازہ کرتاہے۔ 
چترال کے  محتلف علاقوں  میں ایسے پراسرار پتھر اور غار کئی جگہہ موجود ہیں جن پر تحقیق کی ضرورت ہے اس کے علاوہ کئی پہاڑی اور پرانے سٹوپا کے طرز پر  عجیب قسم کے مقامات موجود ہیں جن پر ابھی تک کسی ادارے نے کام نہیں کیا ہے اور آثار قدیمہ کے طلباء کیلئے ان میں بہت مواد مل سکتا ہے۔ 



کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں