اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

15 جون، 2019

چترال شاہی بازار میں ملکی سیاحوں کا خاصا رش، چترالی ٹوپی، واسکٹ، کوٹ، پروں والی چترالی ٹوپی اور اون سے بنے ہوئے ملبوسات میں دلچپسی اور خریداری

 

چترال میں غیر مقامی سیاحوں کا شاہی بازار میں رش۔ چترالی ٹوپی، واسکٹ، کوٹ اور اون سے بنے ہوئے ملبوسات کے دکان پر خریداروں کا رش لگا ہوا ہے۔ 



چترال(گل حماد فاروقی) چترال میں ابھی تک سیاحوں کی آمد کا سلسلہ جار ی ہے۔ یہ سیاح چترال کے محتلف علاقوں میں سیر کیلئے جاتے ہیں جبکہ چترال بازار میں بھی خریداری کرتے ہیں۔ چترال کے شاہی بازار میں  چترالی پٹی یعنی اون سے بنے ہوئے ملبوسات کے مشہور دکان چترال پٹی ہاؤس میں ان سیاحوں کا ہر وقت رش لگا رہتا ہے۔ پنجاب سے آئے ہوئے چند سیاحوں نے ہمارے نمائندے سے باتیں کرتے ہوئے کہا کہ انہوں نے اس دکان میں چترالی ٹوپی بہت پسند کی اور حصوصی طور پر جس ٹوپی میں مر غ ذرین کا تاج یا مور  کا پر لگا ہوا ہو وہ بہت خوبصورت لگتا ہے۔

اس کے علاوہ  دوسرے سیاحوں نے یہاں سے خواتین کا پرس اور شال خریدے۔ چند اور سیاحوں نے بچوں کیلئے  چترالی پٹی سے بنی ہوئی واسکٹ اور کوٹ خریدے۔ ان سیاحوں کا کہنا ہے کہ پنجاب میں ان چترالی سوغات کے بہت چرچے ہیں اور لوگ بہت شوق سے سردیوں میں یہ چیزیں استعمال کرتے ہیں نہ صرف خود کو سردی سے بچانے کیلئے بلکہ یہ چیزیں زیب تن کرکے خوبصورت بھی لگتے ہیں اور اس سے شحصیت میں نکھار آتی ہے۔ 



کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں