اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

11 جولائی، 2019

رحیم یار خان، اکبر ایکسپریس مال گاڑی سے ٹکرا گئی، جس کے نتیجے میں 11 افراد جاں بحق اور 60 زخمی ہوگئے

 

رحیم یار خان، اکبر ایکسپریس مال گاڑی سے ٹکرا گئی، جس کے نتیجے میں 11 افراد جاں بحق اور 60 زخمی ہوگئے


صادق آباد (نیوز ڈیسک) رحیم یار خان کے قریب اکبر ایکسپریس مال گاڑی سے ٹکرا گئی، حادثے میں 11 افراد جاں بحق اور 60 زخمی ہوگئے۔ اکبر ایکسپریس لاہور سے کوئٹہ جا رہی تھی۔

 صادق آباد میں ولہار سٹیشن پر اکبر ایکسپریس مال گاڑی سے ٹکرا گئی، حادثہ اتنا شدید تھا کہ مسافر ٹرین کا انجن اور تین بوگیاں مکمل طور پر تباہ ہوگئیں۔ المناک حادثے کے بعد رحیم یار خان اور صادق آباد کے ہسپتالوں میں ایمرجنسی نافذ کر دی گئی۔

ڈی سی رحیم یار خان کے مطابق حادثے کے بعد امدادی سرگرمیاں جاری ہیں۔ ڈی پی او نے سگنل تبدیل نہ ہونے کے باعث حادثہ پیش آنے کے خدشے کا اظہار کر دیا۔ مسافروں نے بھی کانٹا تبدیل نہ ہونے کی تصدیق کر دی۔ حادثے کا شکار ہونے والی اکبر ایکسپریس کے مسافروں کو بزنس ایکسپریس کے ذریعے روہڑی روانہ کر دیا گیا ہے۔

 وزیراعظم عمران خان نے ٹرین حادثے پر گہرے دکھ اور افسوس کا اظہار کیا، انہوں نے زخمیوں کو بہترین طبی امداد فراہم کرنے کی ہدایت کی۔



کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں