اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

19 جولائی، 2019

چترال وادی کریم آباد میں سڑک حادثے میں 2 افراد جاں بحق ہوگئے ہیں

 

چترال وادی کریم آباد میں سڑک حادثے میں 2 افراد جاں بحق ہوگئے ہیں


چترال (گل حماد فاروقی) وادی  تحصیل لٹکوہ کے علاقے کریم آباد میں گزشتہ شب گاڑی حادثے کا شکار ہوا جس کے نتیجے میں دو افراد جاں بحق ہوئے۔ ایس ایچ او تھانہ شغور کے مطابق  گزشتہ شب ایک جیپ جلانے کی لکڑی لوڈ کرکے کریم آباد جارہا تھا کہ سڑک کی حراب حالت کی وجہ سے گہرے کھائی میں گریا جس کے نتیجے میں دو افراد موقع ہی پر جاں بحق ہوئے ۔ پولیس کے مطابق دنوں افراد کا تعلق  علاقہ دروش سے تھا۔ 

مرنے والوں کے نام یہ ہیں اعتبار خان اڑیان دروش اور دوسرا  عبد الولی اوسیک۔ مقامی لوگوں نے لاشیں کھائی سے نکال کر دوسرے گاڑی میں ڈال کر ان کے آبائی گاؤں روانہ کردئے۔ واضح رہے کہ وادی کریم آبادسابق صوبائی وزیر  اور رکن صوبائی اسمبلی سلیم خان کے حلقہ نیابت میں آتا ہے مگر یہاں کا سڑک نہایت تنگ اور کئی موڑوں پر مشتمل ہیں جو کافی اونچے پہاڑی پر چڑھ کر جاتا ہے جہاں کئی بار حادثات پیش آچکے ہیں اور اس میں کئی قیمتی جانیں بھی ضائع ہوچکی ہیں۔ 



کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں