اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

1 اگست، 2019

پٹرولیم کی قیمتوں میں راتوں رات اضافہ, تاریخ کی بلند ترین سطح پر پہنچ گئیں : پٹرول 117 روپے 83 پیسے کو ہوگیا اور ڈیزل۔۔۔۔

 

پٹرولیم کی قیمتوں میں راتوں رات اضافہ, تاریخ کی بلند ترین سطح پر پہنچ گئیں : پٹرول 117 روپے 83 پیسے کو ہوگیا اور ڈیزل۔۔۔۔



پیٹرول 5 روپے 15 پیسے اور ڈیزل 5 روپے 65 پیسے فی لیٹر مہنگا


 اسلام آباد: حکومت نے  پٹرولیم کی قمیتوں میں راتوں رات اضافہ کردیا ہے، غیر اعلانیہ اضافے سے نئی قیمتییں تاریخ کی بلند ترین سطح پر پہنچ گئیں : پڑول 117 روپے 83 پیسے کو ہوگیا اور ڈیزل 132 روپے 47 پیسے کا ہوگیا ہے۔  تبدیلی سرکار نے عید سے چند روز قبل ہی عوام پر پٹرول بم گرادیا۔  مہنگائی کی چکی میں پسی عوام کو بڑی عید پر تحفہ دیتے ہوئے پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں ایک پھر اضافہ کردیا ہے۔ 

حکومت اور اوگرا کی جانب سے جاری کردہ نوٹی فکیشن کے پیٹرول کی قیمت میں 5 روپے 15 پیسے فی لیٹر اضافہ کیا گیا ہے جس کے بعد پیٹرول کی نئی قیمت 117 روپے 83 پیسے فی لیٹر ہوگئی ہے۔ نوٹی فکیشن کے مطابق ہائی اسپیڈ ڈیزل 5 روپے 65 پیسے فی لیٹر مہنگا کردیا گیا ہے جس کی نئی قیمت 132 روپے 47 پیسے فی لیٹر، لائٹ ڈیزل آئل کی قیمت فی لیٹر 8 روپے 90 پیسے اضافے کے بعد 90 روپے 52 پیسے جب کہ مٹی کے تیل کی نئی قیمت 5 روپے 38 پیسے فی لیٹر اضافے کے بعد 103 روپے 84 پیسے فی لیٹر مقرر کردی گئی ہے۔ پیٹرولیم مصنوعات کی نئی قیمتوں کا اطلاق رات 12 بجے سے ہوگیا ہے۔

اپوزیشن جماعتوں کے رہنماؤں پی پی کے مولا بخش چانڈیو، اے این پی کے شاہی سید، ایم کیو ایم رابطہ کمیٹی، مصطفیٰ کمال اور دیگر سیاسی رہنماؤں نے قیمتوں میں حالیہ اضافے پر شدید ردعمل دیا ہے۔ اور کہا ہے کہ تبدیلی سرکار نے عوام کو مہنگائی کے سوا کچھ نہیں دیا۔ یہ اضافہ عوام پر ظلم ہے۔




کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں