اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

14 اکتوبر، 2019

وزیراعلیٰ خیبر پختونخواہ چترال میں جاری بجلی کے 2 منصوبوں پر پیشرفت کو یقینی بنانا چاہتے ہیں

 

وزیراعلیٰ خیبر پختونخواہ چترال میں جاری بجلی کے 2 منصوبوں پر پیشرفت کو یقینی بنانا چاہتے ہیں



پشاور(ٹائمزآف چترال نیوز 14 اکتوبر2019) وزیراعلیٰ محمود خان خیبر پختونخواہ نے ضلع چترال میں 350 میگا واٹ موری کاری ہائیڈرو پاور پراجیکٹ اور 260 میگاواٹ جامشیلی موری پن بجلی منصوبوں پر پیشرفت کو یقینی بنانے کے لئے متعلقہ حلقوں کو ہدایات جاری کردی ہیں۔

وہ ایک وزیر اعلیٰ ہاؤس پشاور میں ایک اجلاس کی صدارت کررہے تھے۔ جس میں وزیر برائے مشیر برائے توانائی و بجلی ہمایت اللہ خان ، وزیراعلیٰ کے پرنسپل سکریٹری شہاب علی شاہ ، سیکرٹری توانائی ، چیف ایگزیکٹو آفیسر اور چین پاک انرجی انویسٹمنٹ (سوزو) کمپنی لمیٹڈ کے دیگر عہدیداروں نے اجلاس میں شرکت کی۔

انہوں نے کہا کہ یہ دونوں منصوبے صوبے کے اقتصادی زونوں کو سستی بجلی کی فراہمی کے لئے انتہائی ناگزیر ہیں جن کو جلد از جلد مکمل کرنے کی ضرورت ہے۔ اجلاس میں چترال ضلع میں 610 میگاواٹ کے دو ہائیڈرو پاور منصوبوں کی ترقی پر تبادلہ خیال اور جاری کام کا  جائزہ لیا گیا۔ 

وزیر اعلی نے کہا کہ کے پی حکومت ان منصوبوں کی تیز رفتار ترقی کے خواہاں ہے اور اس سلسلے میں ہر قسم کی مدد فراہم کرے گی۔ انہوں نے امید ظاہر کی کہ چینی کمپنی ان منصوبوں کو تکمیل تک پہنچانے کے لئے  اپنی وابستگی اور سنجیدگی کا مظاہرہ کرے گی۔ محمود خان نے منصوبوں پر واضح پیشرفت کو یقینی بنانے کی ہدایت کرتے ہوئے کہا کہ منصوبوں پر تیزی سے عمل درآمد کے لئے حقیقت پسندانہ ٹائم لائنز بھی طے کی جائیں۔

انہوں نے خیبر پختونخوا کے محکمہ توانائی کو ہدایت کی کہ تمام زیر التواء مسائل کو ترجیحی بنیادوں پر حل کریں کیونکہ ان دونوں منصوبوں کی بر وقت تکمیل سے صوبے کے مختلف معاشی وصنعتی زونوں کے لئے بجلی کی ضرورت پوری ہوجائے گی۔




کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

www.myvoicetv.com

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں