اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

16 اکتوبر، 2019

چترال میں مفت میڈیکل کیمپ کا انعقاد کیا گیا، 300 مریضوں کا معائنہ اور مفت دوائیں دی گئیں

چترال میں مفت میڈیکل کیمپ کا انعقاد کیا گیا، 300 مریضوں کا معائنہ اور مفت دوائیں دی گئیں



چترال (ٹائمزآف چترال نیوز) آغا خان ہیلتھ سروس چترال نے حکومت کینیڈا کے تعاون سے چترال کے دور دراز وادی بروغل میں منگل کو دو روزہ مفت میڈیکل منعقد کیا۔ ڈاکٹر نوید احمد کی زیر نگرانی ہونے والے میڈیکل کیمپ میں خواتین ، بچوں ، بوڑھے افراد سمیت 300 کے قریب مریضوں کا معائنہ کیا گیا اور انہیں مفت دوائیں بھی دی گئیں۔ آغا خان ہیلتھ سروس چترال سے تعلق رکھنے والے پیرا میڈیکل اسٹاف اور دیگر ڈاکٹروں نے کیمپ میں حصہ لیا۔

اے کیو سی ای ایس ایس پروگرام کے ڈائریکٹر میر فیاض نے بتایا کہ اے کے ایچ ایس سی چترال کے ضلع بروغیل جیسے دور دراز علاقوں تک رسائی حاصل کرنے کی کوشش کر رہی ہے تاکہ لوگوں کو صحت کی سہولیات کی فراہمی کے لئے مفت میڈیکل کیمپ لگائے جاسکیں۔


کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

www.myvoicetv.com

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں