اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

23 اکتوبر، 2019

برطانوی پولیس نے ایسیکس میں ٹرک کنٹینر میں سے 39 افراد کی لاشیں برآمد کرلی ہیں

 

برطانوی پولیس نے ایسیکس میں ٹرک کنٹینر میں سے 39 افراد کی لاشیں برآمد کرلی ہیں



لندن (ٹائمزآف چترال نیوز ڈیسک : 23 اکتوبر 2019) برطانوی پولیس نے ایسیکس میں ٹرک کنٹینر میں سے 39 افراد کی لاشیں برآمد کرلی ہیں۔جنوب مشرقی انگلینڈ کی پولیس کا کہنا ہے کہ ہنگامی سروسز نے کنٹینر ٹرک سے 39 لاشیں برآمد کی ہیں جن کے بارے میں خیال کیا جاتا ہے کہ کنٹینر بلغاریہ سے لایا گیا ہے۔ چیف سپرنٹنڈنٹ اینڈریو میرنر نے آج کہا کہ حکام متوفیوںکی شناخت کرنے کی کوشش میں ہیں۔ان افراد کی38 افراد بالغ اور ایک نوعمر ہے۔ 

ہفنگٹن پوسٹ کے مطابق ، ابتدائی تحقیقات سے پتہ چلتا ہے کہ ایسیکس میں ایک ٹرک کنٹینر میں 39 لاشیں ملی ہیں ، لاشوں میں سے ایک مبینہ طور پر نوعمر ہے ۔
پولیس حکام کا کہنا ہے کہ یہ ایک افسوسناک واقعہ ہے جہاں لوگوں کی ایک بڑی تعدادنے اپنی جانوں سے ہاتھ دھو بیٹھی ہے۔اس سلسلے میں ہماری انکوائری جاری ہے کہ کیا واقع ہوا ہے۔ ہم متاثرین کی شناخت کی کوشش میں ہیں ۔تاہم ، یہ لمبا عمل ہوسکتا ہے۔ ہمیں یقین ہے کہ ٹرک بلغاریہ سے ہفتہ 19 اکتوبر کو ہولی ہیڈ میں ملک میں داخل ہوا ہے اور ہم تحقیقات کے لئے اپنے شراکت داروں کے ساتھ مل کر کام کر رہے ہیں۔ پولیس کا کہنا ہے کہ شمالی آئرلینڈ سے تعلق رکھنے والے ایک 25 سالہ شخص کو قتل کے شبہ میں گرفتار کیا گیا ہے۔ 

(ہمیں آپ Twitter ، Instagram اور فیس بک TimesOfChitral پر بھی لائیک کرسکتے ہیں)


کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

www.myvoicetv.com

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں