اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

23 اکتوبر، 2019

سیاحت کو فروغ دینے کے لئے سی پیک کا متبادل روڈ #شندور - #چترال اہم کردار ادا کرسکتا ہے: وزیر اعلی کے پی کے

 

سیاحت کو فروغ دینے کے لئے سی پیک کا متبادل روڈ  #شندور - #چترال اہم کردار ادا کرسکتا ہے: وزیر اعلی کے پی کے



پشاور (ٹائمزآف چترال نیوز ڈیسک ) حال ہی میں پشاور میں صوبائی اسمبلی ممبران پر مشتمل وفد سے وفد سے گفتگو کرتے ہوئے کہا ہے کہ پشاور-ڈیرہ اسماعیل خان موٹر وے کی تکمیل سے جنوبی اضلاع میں تجارتی سرگرمیاں بڑھیں گی۔ خیبرپختونخوا کے وزیر اعلی محمود خان نے گزشتہ دنوں ہفتے کے روز وفد سے گفتگو میں کہا کہ کہ صوبے میں ترقیاتی منصوبوں کی تکمیل کے بعد معاشی انقلاب آئے گا۔ 

وزیر اعلی نے کہا کہ شندور سے چترال تک سی پی ای سی کے متبادل راستے سے علاقے میں سیاحت کو فروغ ملے گا۔ افغانستان اور وسطی ایشیائی ممالک کے ساتھ تجارت بڑھانے کے لئے بھی کوششیں کی جارہی ہیں۔ وزیر اعلی نے کہا کہ وزیر اعظم عمران خان کا زراعت کو فروغ دینے کے وژن سے ملک کی معیشت کو مستحکم کرنے میں مدد ملے گی۔محمود خان نے یہ بھی کہا ہے صوبائی حکومت نے حال ہی میں صوبے میں صنعتی یونٹوں کو سستی بجلی فراہم کرنے کے لئے ایک پروگرام شروع کیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ کچھ سیاسی رہنما ملک کی ترقی اور خوشحالی کے عمل میں خلل ڈالنے کے لئے لوگوں کو سڑکوں پر لانے کے لئے نکلے ہیں۔

(ہمیں آپ Twitter ، Instagram اور فیس بک TimesOfChitral پر بھی لائیک کرسکتے ہیں)


کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

www.myvoicetv.com

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں