اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

4 اکتوبر، 2019

بیمار پرویز مشرف کی جانب سے بڑا اعلان سامنے آیا ہے، پاکستان کی سیاست میں جلد واپسی کا ارادہ رکھتے ہیں

 

بیمار پرویز مشرف کی جانب سے بڑا اعلان سامنے آیا ہے، پاکستان کی سیاست میں جلد واپسی کا ارادہ رکھتے ہیں



دبئی (ٹائمزآف چترال مانیٹرنگ ڈیسک 4 اکتوبر 2019) اے پی ایم ایل کے جنرل سکریٹری نے کہا ہے کہ پرویز مشرف نے پارٹی عہدیداروں کے ساتھ ایک میٹنگ کی ہے۔ اور کہا ہے کہ وہ ڈاکٹروں کی مشاورت سے اپنی سیاسی سرگرمیاں پوری طرح سے شروع کریں گے۔

پارٹی عہدیدار نے کہا ہے کہ سابق صدر جنرل ریٹائرڈ پرویز مشرف جلد ہی اہم سیاسی اعلانات بھی کریں گے۔ 1999 سے لے کر 2008 تک پاکستان پر حکمرانی کرنے والے پرویز مشرف کو بے نظیر بھٹو قتل اور لال مسجد عالم دین قتل کیس میں مفرور قرار دیا گیا ہے۔

پاکستان کے سابق فوجی حکمران پرویز مشرف کے ساتھی کے مطابق ، اپنی بگڑتی ہوئی صحت کی وجہ سے ایک سال تک غیر فعال رہنے کے بعد 6 اکتوبر کو سیاست میں واپس آنے کا ارادہ رکھتے ہیں۔ جنرل (ر) پرویز مشرف ، جو مارچ2016 سے دبئی میں مقیم ہیں ، 2007 میں آئین معطل کرنے کی وجہ سے ان پر غداری کا مقدمہ چل رہا ہے، یہ ایک قابل سزا جرم ہے جس کے لئے ان پر 2014 میں فرد جرم عائد کیا گیا تھا۔

آل پاکستان مسلم لیگ (اے پی ایم ایل) کے بانی ، پرویز مشرف کی طبیعت خراب ہونے کی وجہ سے گذشتہ سال سیاسی سرگرمیوں سے پیچھے ہٹ گئے تھے۔ ایکسپریس ٹریبیون نے پارٹی عہدیدار کے حوالے سے بتایا کہ وہ اب اپنی حالت میں بہتری کے بعد واپسی کا منصوبہ بنا رہے ہیں۔

سابق صدر مشرف کے اہل خانہ کے مطابق، مشرف امائیلوڈوسس میں مبتلا ہیں ، یہ ایک غیر معمولی بیماری جس کے نتیجے میں جسم میں اعضاء اور ٹشووں میں امیلوائڈ نامی غیر معمولی پروٹین کی تشکیل ہوتی ہے۔ ۔ ایکسپریس ٹربیون سے گفتگو کرتے ہوئے ، اے پی ایم ایل کے جنرل سکریٹری مہرین ملک نے کہا کہ سابق صدر نے گذشتہ ماہ 12 دن لندن کے ایک اسپتال میں طبی علاج کرایا تھا۔ انہوں نے مزید کہا ، "اب وہ دبئی میں اپنی رہائش گاہ پر صحت یاب ہو کر واپس آ رہے ہیں۔"

اے پی ایم ایل کے جنرل سکریٹری نے کہا کہ پرویز مشرف نے پارٹی عہدیداروں کے ساتھ ایک میٹنگ بھی کی ہے۔ ملک نے کہا "وہ ڈاکٹروں کی مشاورت سے اپنی سیاسی سرگرمیاں پوری طرح سے شروع کریں گے۔" انہوں نے مزید کہا "ڈاکٹروں کی ایک ٹیم ہر روز ان کی جانچ کر رہی ہے۔ 

انہوں نے کہا کہ پرویز مشرف کی ہدایت پر، اے پی ایم ایل پاکستان بھر میں اپنی سیاسی سرگرمیاں دوبارہ شروع کر رہی ہے۔ پرویز مشرف 6 اکتوبر2019 کو اسلام آباد میں پارٹی کے نویں یوم تاسیس کی تقریب سے ویڈیو لنک کے ذریعے خطاب کریں گے۔ پارٹی عہدیدار نے کہا کہ سابق صدر جلد ہی اہم سیاسی اعلانات بھی کریں گے۔


کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں