اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

24 اکتوبر، 2019

کوکا۔کولا پاکستان نے فہد اشرف کو پاکستان اور افغانستان ریجن کا نیا جنرل منیجر مقرر کرنے کا اعلان کر دیا۔

 

کوکا۔کولا  پاکستان نے  فہد اشرف کو پاکستان اور افغانستان ریجن کا نیا جنرل منیجر مقرر کرنے کا اعلان کر دیا۔

لاہور، 24 اکتوبر، 2019۔ کوکا۔کولا ایکسپورٹ کارپوریشن کی پاکستان برانچ نے اپنی قیادت میں تبدیلی لاکر فہد اشرف کو پاکستان اور افغانستان ریجن کا نیا جنرل منیجر مقرر کرنے کا اعلان کر دیا ہے۔ فہد اشرف اکتوبر 2019 سے رضوان یو خان کی جگہ سنبھال چکے ہیں جو کمپنی میں 20 سالوں کے دوران مختلف ذمہ داریوں کی ادائیگی کے بعد اب سبکدوش ہوچکے ہیں۔ اپنے دور میں انہوں نے ادارے اور کاروبار کو آگے بڑھانے کے ساتھ ساتھ پاکستان کو مستقبل کی اہم مارکیٹوں میں شامل کرواکے بین الاقوامی سطح پر کامیابی سے لاکھڑا کیا ہے۔ 

فہد اشرف نے کوکا۔کولا کمپنی میں شمولیت سے قبل مقامی اور بین الاقوامی سطح پر ریکٹ بنکیزر میں مارکیٹنگ کی مختلف زمہ داریاں نبھائی ہیں جن میں پاکستان، متحدہ عرب امارات، جنوبی افریقہ اور برطانیہ کے ہیڈ آفس شامل ہیں۔قبل ازیں وہ ریکٹ بنکیزر میں پاکستان اور افغانستان ریجن کیلئے بطورچیف ایگزیکٹو اور جی ایم ہیلتھ کام کر رہے تھے۔ 

دی کوکا۔کولا کمپنی کے مڈل ایسٹ اینڈ نارتھ افریقہ بی یو کے پریذیڈنٹ Murat Ozgel  نے اس پیش رفت کے بارے میں کہا کہ، "فہد اشرف ادارے کی کارکردگی بڑھانے اور پاکستان  او ر  افغانستان میں مستقبل کے بزنس کے لئے اہم کردار ادا کریں گے۔ " 

فہد اشرف نے کراچی کے معروف تعلیمی ادارے انسٹی ٹیوٹ آف بزنس ایڈمنسٹریشن (آئی بی اے) سے مارکیٹنگ میں ایم بی اے کی ڈگری حاصل کی اور اب وہ نئے فرائض کی انجام دہی کے لئے اپنی فیملی کے ہمراہ لاہور منتقل ہورہے ہیں۔ 

فوٹو کیپشن:
کوکا۔کولا  پاکستان نے  فہد اشرف کو پاکستان اور افغانستان ریجن کا نیا جنرل منیجر مقرر کرنے کا اعلان کر دیا۔



کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

www.myvoicetv.com

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں