اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

14 اکتوبر، 2019

چترال کی پولو ٹیم نے کور کمانڈر پولو ٹرافی جیت لی

 

چترال کی پولو ٹیم نے کور کمانڈر پولو ٹرافی جیت لی



پشاور (ٹائمزآف چترال نیوز) پشاور گیریژن پولو گراؤنڈ میں چترال اور گلگت بلتستان (جی بی) کی ٹیموں کے مابین کھیلے گئے کور کمانڈر پولو نمائشی میچ کے دوران، شائقین پولو میچ سے محظوظ ہوئے۔ اس موقع پر گورنر کے پی شاہ فرمان مہمان خصوصی تھے۔ اتوار کو یہاں جاری ایک پریس ریلیز کے مطابق، میچ دو اچھی ٹیموں کے مابین کھیلا گیا اور اس سے زیادہ زبردست مقابلہ نہیں ہوسکتا تھا۔

پورے کھیل میں کھلاڑیوں نے مسلسل ایک دوسرے پر برتری کی کوشش کی اور بلاآخر چترال کی ٹیم نے برتری حاصل کی اور اختتام پر چترال کی ٹیم نے شاندار میچ میں جی بی ٹیم کو شکست دی اور ایک دلچسپ مقابلے کے بعد ٹرافی جیتا میچ 5- 7  پر ختم ہوا۔ فاتح ٹیم کو گورنر کے پی نے انعامات سے نوازا۔ وقفہ کے دوران فرنٹیئر کور کے بینڈ کے ذریعے شائقین کو بھر پور تفریح فراہم کی گئی۔ مل اینڈ سی وی کے معززین کے علاوہ، اس میچ کا مشاہدہ یونیورسٹیوں کے طلباء اور شہداء کے ورثا  نے کیا۔ قبل ازیں ، پشاور گیریژن پولو گراؤنڈ پہنچنے پر ، گورنر کے پی شاہ فرمان کا کمانڈر پشاور کور لیفٹیننٹ جنرل شاہین مظہر محمود نے استقبال کیا۔



کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

www.myvoicetv.com

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں