اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

23 اکتوبر، 2019

چترال کی خوبصورت وادی، وادی کالاش میں ایکو ٹورزم گاؤں قائم کیا جائے گا: وزیر سیاحت و ثقافت عاطف خان

چترال کی خوبصورت وادی، وادی کالاش میں ایکو ٹورزم گاؤں قائم کیا جائے گا: وزیر سیاحت و ثقافت عاطف خان



پشاور (ٹائمزآف چترال نیوز 23 اکتوبر 2019) سینئر وزیر سیاحت و ثقافت عاطف خان نے کہا ہے کہ مقامی ثقافت کے تحفظ اور فروغ کے لئے چترال کی وادی کالاش میں ایک اکو- ٹورزم گاؤں تعمیر کیا جائے گا۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے وائبک جانسن کی سربراہی میں یونیسکو کے وفد سے ملاقات کے دوران کیا۔

اس موقع پر ایڈیشنل سکریٹری برائے سیاحت ، بابر خان اور ڈائریکٹر آثار قدیمہ ڈاکٹر عبد الصمد خان بھی موجود تھے۔ ملاقات کے دوران کالاش کلچر کے تحفظ اور فروغ سمیت ایکو ٹورزم گاؤں پر تفصیلی گفتگو ہوئی۔

سینئر وزیر نے یونیسکو کے وفد کو بتایا کہ خیبر پختونخوا حکومت چترال میں وادی کالاش کو ترقی دینے کے لئے سنجیدہ کوششیں کر رہی ہے اور وہ وہاں ماحول دوست سیاحت کے آغاز کا ارادہ رکھتی ہے۔ انہوں نے کہا کہ کالاش میں ایک اکو- ٹورزم گاؤں کے قیام کے لئے مقامی لوگوں کو تربیت فراہم کرنے کے علاوہ ، جس کے لئے فنڈ بھی مہیا کیا جائے گا۔ یونیسکو کے وفد نے اس سلسلے میں ہر قسم کی مالی مدد کی یقین دہانی کرائی۔ وفد نے ماحولیات کے حوالے سے اپنے منصوبے کے بارے میں سینئر وزیر کو بھی آگاہ کیا۔


(ہمیں آپ Twitter ، Instagram اور فیس بک TimesOfChitral پر بھی لائیک کرسکتے ہیں)


کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

www.myvoicetv.com

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں