اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

11 نومبر، 2019

چترال، تہرے (میاں بیوی اور پیٹ میں بچے) قتل کے ملزم نے مجسٹریٹ کے سامنے اعتراف جرم کرلیا اور دیگر 3 مجرموں کی بھی شناخت کرلی

 

چترال، تہرے (میاں بیوی اور پیٹ میں بچے) قتل  کے ملزم نے مجسٹریٹ کے سامنے اعتراف جرم کرلیا اور دیگر 3 مجرموں کی بھی شناخت کرلی 



چترال (ٹائمزآف چترال نیوز) چترال، تہرے قتل کے ملزم نے اعتراف جرم کرلیا اور تمام مجرموں کی بھی شناخت کرلی ہے۔  قتل کے مرکزی ملزم  عطاء الرحمٰن نے مقامی مجسٹریٹ کے سامنے نہ صرف خود تین مرتبہ اقبال جرم کیا بلکہ کے واقعے میں ملوث دیگر مجرموں کی شناخت بھی کرلی۔ اگرچہ ، تمام مشتبہ افراد کو ہفتے کے شروع میں ، چترال پولیس نے پکڑ لیا تھا۔

یہ بھی پڑھیں چترالی میان بیوی، اور پیٹ میں موجود بچے  کو بے دردی سے قتل کرنے والا مجرم دیر کوہستان سے گرفتار، ملزم کو چترال پولیس نے کوہستان سے ڈھونڈ نکالا


وقار احمد اور اس کی حاملہ بیوی کو نامعلوم افراد نے گولی مار کر ہلاک کردیا تھا جب دو ہفتے قبل وہ چترال میں کسی سے مل کر واپس گرم چسمہ آرہے تھے۔ 

ایریا پولیس کے اہلکار وسیم ریاض خان نے ایک انٹرویو میں بتایا کہ تفتیش کے دوران انکشاف ہوا  کہ اس تہرے قتل کا مرکزی ملز اپر دیر، شیرینگل  سے تعلق رکھنے والا عطا الرحمن ایک پیشہ ور قاتل تھا اور وقار احمد کو قتل کرنے کے لئے بھاگ کر شادی کرنے والی ان کی اہلیہ کے گھر والوں نے اسے ٹاسک دیا تھا۔ کیونکہ لڑکی نے اپنے خاندان کی رضامندی کے بغیر چترال کے وقار احمد سے شادی کی تھی۔

ڈی پی او نے کہا کہ یہ چترال جیسے پرسکون اور پرامن علاقے میں یہ قتل ایک غیر معمولی واقعہ تھا اوریہ واقعہ  پڑوس کی پولیس کے لئے بھی ایک ٹیسٹ کیس تھا، تاہم انہوں نے معاملے کو جلد انجام تک پہنچایا۔ انہوں نے کہا کہ پولیس واقعے میں استعمال ہونے والی کار ، بندوق اور دیگر چیزوں کو برآمد کیا۔ انہوں نے کہا کہ  رحمان نے قتل کا اعتراف کیا اور اپنے ساتھ جرم میں شریک دیگر 3 لوگوں کے نام بھی بتا دیئے۔

دیگر تین ملزمان کا نام خورشید ، حجاز اور حمزہ تھا۔ مجرم باقائدہ منصوبہ بندی کے تحت کچھ ماہ قبل گرم چسمہ کے علاقے میں رہائش اختیار کی تھی اور متوفی کے گھر والوں سے رابطہ قائم کر رکھا تھا واقعے سے قبل ایک ساتھ گولین گول بھی گئے تھے۔

قتل کے پرائمری مجرم عطا الرحمن کو قتل کے لئے 15 لاکھ روپے ملنے تھے جس میں سے 3 لاکھ اسے ملک چکے تھے پولیس نے ملزم سے 2 لاکھ روپے برآمد کر لئے ہیں۔



کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

www.myvoicetv.com

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں