اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

30 نومبر، 2019

احسن خان اور اوشنا شاہ 7th Sky Entertainment کے میگا پروجیکٹ میں مرکزی کردار میں جلوہ گر ہورہے ہیں۔

 

احسن خان اور اوشنا شاہ 7th Sky Entertainment کے میگا پروجیکٹ میں مرکزی کردار میں جلوہ گر ہورہے ہیں۔

کراچی : مقبول ترین ٹی وی شوزکے ساتھ چھوٹی اسکرین پر راج کرنے والے7th Sky Entertainment نے ایک اور میگا پروجیکٹ کی شوٹنگ کا آغازکردیا ہے جس میں اوشنا شاہ، احسن خان اور حناالطاف مرکزی کردار ادا کررہے ہیں۔



پاکستانی ڈرامہ انڈسٹری میں ڈراموں کی وسیع ورائٹی کے ساتھ شہرت کی بلندیوں کو چھونے والے نامورپروڈیوسرز عبداللہ کادوانی اور اسد قریشی اب لارہے ہیں "بندھے اک ڈورسے"جس میں اوشنا شاہ، احسن خان، حنا الطاف، صبا فیصل ،صبا حمید، ثمینہ احمد، نور حسن اورمدیحہ رضوی مرکزی اہم کرداراداکررہے ہیں۔
اس کا اسکرپٹ دل لگی کے مشہورلکھاری فائزہ افتخار اور باصلاحیت علی فیضان نے تحریرکیاہے جب کہ اس کی کہانی مرکزی کرداروں کے درمیان محبت کی ایک تکون پر مبنی ہے۔توقع ہے کہ یہ ڈرامہ 2020کے آغاز میں جیو انٹر ٹینمنٹ پر ٹیلی کاسٹ ہوگا۔

7th Sky Entertainment پاکستان کا سب سے بڑا پروڈکشن ہاﺅس ہے جس کے سربراہ عبداللہ کادوانی اور اسد قریشی ہیں۔ پاکستا ن کی اعلیٰ ترین براڈکاسٹ اینڈ انٹر ٹیمنٹ کمپنی کی حیثیت سے 7th Sky Entertainment نے اب تک کئی بلاک بسٹر اور ایوارڈزجیتنے والے سیریلز پیش کی ہیں جن میں دام، دوراہا، شہرزاد، مراة العروس، میر ی ذات ذرّہ ¿ بے نشاں، میرے مہربان میرے چارہ گر روشن ستارہ، ایک پل، نورِ زندگی ، تم کون پیا، خالی ہاتھ، مجھے تم سے نفرت ہے، گوہرِ نایاب اور ماں شامل ہیں۔


کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

www.myvoicetv.com

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں