اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

19 نومبر، 2019

جنید خان کا چائلڈ ہوڈ کینسر سروائیورز ڈے پر انڈس اسپتال کا دورہ، بچوں سے گھل مل گئے

جنید خان کا چائلڈ ہوڈ کینسر سروائیورز ڈے پر انڈس اسپتال کا دورہ، بچوں سے گھل مل گئے


کراچی : شہریت کی بلندیوںکو چھونے والے اداکار اور گلوکار جنید خان نے گزشتہ روز انڈس اسپتال کا دورہ کیا اور اپنے دورے کے دوران بچپن سے کینسر سے نبرآزما ہونے والے افراد کے ساتھ چائلد ہوڈ کینسر سروائیورز ڈے منایا، یہ تقریب ان افراد اور ان کے اہل خانہ کے لیے منعقد کی گئی تھی جو کہ بچپن سے کینسر جیسے موذی مرض سے زندگی کی جنگ لڑر ہے ہیں، اور یہ حقیقی زندگی کے ہیرو ہیں اور انھوں نے پہلی بار اپنی زندگی کے سفر کی داستان عوام کے سامنے پیش کی ہیں ۔ 
تقریب میں بات کرتے ہوئے جنید خان کا کہنا تھا کہ آج میں نے محسوس کیا ہے کہ واقعی آپ کا زندگی کے لیے لڑنے کا کیا مطلب ہے، ان کا کہنا تھا کہ میں اپنے الفاظ کھوچکا تھا جب میں نے کینسر سے بچ جانے والے افراد کی کہانیاں سنیں، انھوں نے اپنے بارے میں بتایا کہ وہ کس طرح زندگی کیے لیے بیماری سے سخت جنگ لڑی ہے یہ واقعی اپنی زندگی کے حقیقی ہیرو ہیں، ان کا کہنا تھا کہ تقریب میں شرکت کانا میرے لیے اعزاز ہے، اور میںاتنے احسانات پر اپنے پرودگار کا شکر گزار ہوں کہ اس نے مجھے اتنی نعمتوں سے نوازہ ہے۔ تقریب میں جنید خان کے ہمراہ پاکستان کرکٹ ٹیم کے سابق کپتان شاہد خان آفریدی ، انکی بیٹی ، اداکار زاہد احمد اور نوید رضا بھی موجود تھے۔ 




کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

www.myvoicetv.com

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں