اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

4 نومبر، 2019

لاہور ہائی کورٹ نے مریم نواز کی ضمانت منظور کرلی، پاسپورٹ عدالت میں جمع کروانے کا حکم

 

لاہور ہائی کورٹ نے مریم نواز کی ضمانت منظور کرلی، پاسپورٹ عدالت میں جمع کروانے کا حکم

لاہور (ویب ڈیسک)  چودھری شوگر ملز کیس میں گرفتار ملزم مریم نواز کی لاہور ہائی کورٹ نے میں ضمانت منظور کر لی ہے۔ عدالت نے مریم نواز کو اپنا پاسپورٹ بھی جمع کروانے کا حکم دے دیا ہے۔


مریم نواز کے وکیل امجد پرویز نے عدالت سے انسانی ہمدردی کی بنیاد پر ضمانت دینے کی استدعا کی تھی جبکہ نیب کے پراسیکیوٹر جہانزیب بھروانہ کی جانب سے مریم نواز کی ضمانت کی مخالفت کی گئی تھی۔


سابق وزیراعظم نواز شریف کی صاحبزادی مریم نواز اور ان کے کزن یوسف عباس کو چودھری شوگر ملز کیس میں نیب نے 8 اگست کو گرفتار کیا تھا۔ مریم نواز منی لانڈرنگ کے الزام میں جیل میں ہیں۔ انہوں نے والد کی تیمارداری کی غرض سے اپنی رہائی کے لیے لاہور ہائی کورٹ میں درخواست دے رکھی تھی۔

جسٹس علی باقر نجفی اور جسٹس سردار احمد نعیم پر مشتمل لاہور ہائی کورٹ کے دو رکنی بینچ نے چوہدری شوگر ملز کیس میں ضمانت کی درخواست پر 31 اکتوبر کو فیصلہ محفوظ کیا تھا۔ آج بروز پیر ضمانت کی منظوری دیتے ہوئے عدالت نے مریم نواز کو ایک ایک کروڑ روپے کے دو مچلکے جمع کروانے کی بھی ہدایت کی ہے۔



کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

www.myvoicetv.com

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں