اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

4 نومبر، 2019

وائی فائی کا پاس ورڈ چرانے کے الزام میں ایک شخص نے باپ اور بیٹے کو قتل کردیا

وائی فائی کا پاس ورڈ چرانے کے الزام میں ایک شخص نے باپ اور بیٹے کو قتل کردیا



کراچی (ٹائمزآف چترال مانیٹرنگ ڈیسک) کراچی کے علاقے قائد آباد میں وائی فائی کا پاس ورڈ چرانے کے الزام میں ایک شخص نے باپ اور بیٹے کو قتل کردیا۔ گھناؤنے واقعے میں کراچی کے علاقے قائد آباد کے رہائشی نے اپنے وائی فائی کا پاس ورڈ چوری کرنے کے الزام میں باپ اور بیٹے کو گولی ماردی۔ 

تفصیلات کے مطابق ، قاسم نامی شخص کا مقتول باپ اور بیٹے کے ساتھ اس معاملے میں ایک ماہ سے جھگڑا چل رہا تھا جو اتوار 3 نوممبر 19 کو انتہا کو پہنچ گیا اور مجرم نے انتہائی گھناؤنی حرکت کرتے ہوئے باپ اور بیٹے کو گولی مار کر قتل کردیا۔ 

مقتولین فاروق اور اس کے چھوٹے بیٹے حارث کو قاسم نے  وائی فائی پاس ورڈ اور انٹرنیٹ سروس کی مبینہ چوری کے الزام میں دھمکی دی تھی۔

مقتول والد اور بیٹے کے لواحقین نے بتایا  کہ قاسم کے خلاف عدنان کو شدید نوعیت کی دھمکی دینے کے الزام میں مقدمہ درج کیا گیا تھا جو فاروق کا بیٹا تھا اور قتل شدہ حارث کا بھائی تھا۔ مقدمہ درج ہونے کے بعد ، قاسم روپوش ہوگیا تھا۔

حارث کراچی یونیورسٹی میں گریجویشن کا طالب علم تھا جبکہ اس کے والد فاروق اسٹیل مل میں ملازمت کرتے تھے۔




کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

www.myvoicetv.com

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں