اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

6 نومبر، 2019

فاطمہ بھٹو کی گڑھی خدا بخش قبرستان حاضری ، چارون صوبوں کی پکار - فاطمہ ذوالفقار کے نغرے

 

فاطمہ بھٹو کی گڑھی خدا بخش قبرستان حاضری ، چارون صوبوں کی پکار - فاطمہ ذوالفقار کے نغرے 



کراچی (ٹائمزآف چترال نیوز)  معروف مصنفہ فاطمہ بھٹو، جو پیپلز پارٹی ایس بی کی بانی اور مرحوم میر مرتضیٰ بھٹو کی بیٹی گزشتہ دونوں گڑی خدا بخش قبرستان کا دورہ کیا، وہ ہفتہ کی صبح 200 سے زائد گاڑیوں کے قافلے کے ساتھ بھٹو کے مزار پہنچ گئیں۔ قبرستان پہنچنے کے بعد وہ ، ننگے پاؤں بھٹو خاندان کے قبرستان کے اندر گئیں ، قبروں پر پھول کے پتے نچھاور کئے اور اپنے والد میر مرتضیٰ بھٹو ، دادا ذوالفقار علی بھٹو ، نانی بیگم نصرت بھٹو ، آنٹی محترمہ بے نظیر بھٹو اور چچا شاہنواز بھٹو کی قبروں پر دعا خانی بھی کی۔

اس موقع پر ان کے مداحوں اور ایس بی کارکنوں نے "زلم کا خاتمہ - فاطمہ فاطمہ" ، "چارون صوبوں کی پکار - فاطمہ ذوالفقار" اور "ویلکم ویلکم - فاطمہ ویلکم" کے نعرے لگائے۔ فاطمہ بھٹو کے ہمراہ شہید عاشق جتوئی کی بیٹی سبین جتوئی ، علی احمد پلیجو، سردار تاج محمد ڈومکی ، عنایت عمرانی ، ڈاکٹر سکندر جتوئی ، پیر اسلم شاہ اور دیگر موجود تھے۔



کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

www.myvoicetv.com

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں