اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

5 نومبر، 2019

چترال اور صوبے کے دیگر حصوں میں گرج چمک کے ساتھ بارشوں کی پیش گوئی: تفصیلات لنک پر پڑھیں

 

چترال اور صوبے کے دیگر حصوں میں گرج چمک کے ساتھ بارشوں کی پیش گوئی: تفصیلات لنک پر پڑھیں



پشاور (ٹائمزآف چترال نیوز) محکمہ موسمیات کے دفتر سے منگل کو جاری ہونے والے نوٹی فیکیشن میں پیش گوئی کی گئی ہے کہ صوبے کے بیشتر علاقوں میں بارشیں ہونگی۔ خیبرپختونخوا کے کچھ علاقوں میں بارش ، آندھی اور گرج چمک کے ساتھ بارش کی پیش گوئی کی گئی ہے۔

 بارش کا ایک نیا سلسلہ منگل کی رات سے شروع ہوگا اورجمعہ تک جاری رہے گا۔ بارش کا امکان ان علاقوں میں متوقع ہے۔ مالاکنڈ ، سوات ، شانگلہ ، بالائی اور لوئر دیر ، #چترال ، باجوڑ ، ایبٹ آباد ، بٹگرام ، مانسہرہ ، طورغر ، کوہستان ، مردان ، صوابی ، چارسدہ ، نوشہرہ ، پشاور ، مہمند ، خیبر ، کرم ، میں بکھرے ، ہنگو اور اورکزئی اضلاع۔

کوہاٹ ، کرک ، بنوں ، لکی مروت اور جنوبی و شمالی وزیرستان اضلاع کی کچھ الگ تھلگ جگہوں پر شام یا رات کو بارش کا امکان ہے۔

ہزارہ اور ملاکنڈ ڈویژن کے کچھ حصوں میں بھی لینڈ سلائیڈنگ کے امکانات موجود ہیں۔ پی ڈی ایم اے نے ضلعی انتظامیہ کو خطوط جاری کئے ہیں  تاکہ تیز بارش ، برف باری اور طوفانی بارش کے سبب احتیاطی تدابیر اختیار کیے جائیں۔ 
PDMA نے سیاحوں کو بھی ان علاقوں کے قدرتی مقامات کا سفر کرتے وقت تمام احتیاطی تدابیر اختیار کرنے کا مشورہ دیا۔ 


کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

www.myvoicetv.com

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں