اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

28 نومبر، 2019

الائی چترال میں بھوک سے نڈھال برفانی چیتے نے اپنا بھوک مٹانے کیلئے شہری آبادی کی طرف رجوع کیا۔ پانچ بکریاں مارڈالا جبکہ سات زحمی کیا۔ غریب شحص کا حکومتی اداروں سے امداد کی اپیل

 

بالائی چترال میں  بھوک سے نڈھال برفانی چیتے نے اپنا بھوک مٹانے کیلئے شہری آبادی کی طرف رجوع کیا۔ پانچ بکریاں مارڈالا جبکہ سات زحمی کیا۔ غریب شحص کا حکومتی اداروں سے امداد کی اپیل


چترال(گل حماد فاروقی) اپر چترال کے تحصیل مستوج کے چنار گاؤں میں  برفانی چیتے نے بھوک سے نڈھال ہوکر شہری آبادی کی طرف آگیا اور پانچ بکریاں مارڈالا جبکہ سات کو زحمی کئے۔ تفصیلات کے مطابق اپر چترال کے تحصیل مستوج کے چنار گاؤں میں  برفانی چیتے نے سید انور ولد ابو سعید خان کے مویشی خانہ میں گھس گیا اور  پانچ بکریاں  مار ڈالا اور سات کو زحمی کیا۔  عینی شاہدین کے مطابق  برفابء چیتے نے رات ڈیڑھ بجے کے قریب مویشی حانہ میں گھس گیا اور اپنا بھوک مٹانے کیلئے پانچ بکریاں  مار ڈالے اور سات کو زحمی کئے۔ 

حضرت انسان نے پہاڑوں اور جنگل میں جنگلی حیات کیلئے بھی کھانے کو کچھ نہیں چھوڑا جس کے نتیجے میں  جنگلی جانور شہری آبادی کی طرف بڑھ کر اپنا پیٹ بھرتے ہیں۔ متاثرہ شحص کے بارے میں بتایا جاتا ہے کہ غریب آدمی  ہے اور اس کا ایک لاکھ ساٹ ہزار روپے کا نقصان ہوا ہے۔  ہم نے اس سلسلے میں محکمہ جنگلی حیات کے  ڈویژنل فارسٹ آفیسر سے بار بار رابطہ کرکے ان کی موقف جاننے کی کوشش کی مگر کوشش بسیار کے باوجود انہوں نے فون اٹنڈ نہیں کیا۔ 
متاثرہ شحص نے  حکومت سے مطالبہ کیا ہے کہ اس کے بکریوں کے عوض اس کو تاوان دیا جائے اور اس کے نقصان کے تلافی کے طور پر اس کو ڈیڑھ لاکھ روپے فراہم کی جائے تا کہ وہ دوسرے بکریاں خرید کر اپنا گزر بسر کرسکے۔ 
واضح رہے کہ سردیوں کے موسم میں جنگلی حیات کو پہاڑوں اور جنگل میں کھانے کی چیزیں نہ ملنے کی صورت میں وہ انسانو ں کی آبادی میں اترتے ہیں پچھلے دنوں ایک جنگلی بھیڑیا بھی کسی نے زحمی کیا تھا جو گاڑی کی ٹکر سے  زحمی ہوکر سڑک پر پڑا تھا جسے بعد میں علاج کے بعد پشاور  چڑیا گھر پہنچایا گیا۔

کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

www.myvoicetv.com

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں