اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

2 دسمبر، 2019

ایمریٹس نے نئے سال کے لئے پاکستانی مسافروں کے لئے سُپر سیل کے نام سے خصوصی کرایوں کا اعلان کردیا

 


ایمریٹس نے نئے سال کے لئے پاکستانی مسافروں کے لئے سُپر سیل کے نام سے خصوصی کرایوں کا اعلان کردیا 



کراچی (پی آر 2 دسمبر، 2019) ایمریٹس نے پاکستانی مسافروں کے لئے سپر سیل پروموشن متعارف کرانے کا اعلان کیا ہے جس کے تحت وہ کم سے کم 271 ڈالرز سے شروع ہونے والے خصوصی کرایوں پر ایئرلائن کے وسیع نیٹ ورک میں شامل مقامات کے سفر کا انتخاب کرسکیں گے۔ پاکستانی نئے سال کا آغاز مقبول مقامات کا سفر کرکے نئے ایڈونچر کے ساتھ نئے کلچر، ساحل پر آرام سمیت 159 مقامات کے عالمی نیٹ ورک میں سفر کے درمیان وقفہ لینے سے مستفید ہوسکتے ہیں۔ 

شرائط و ضوابط کے اطلاق کے ساتھ یہ خصوصی کرائے ریٹرن ٹکٹ پر صرف 48 گھنٹے کے لئے کارآمد ہوں گے اور وہ اپنی بکنگ 3 دسمبر تا 4 دسمبر 2019 کے درمیان کروا کر 13 جنوری 2020 سے لیکر 30 نومبر 2020 کے درمیان سفر کرسکیں گے۔ 

اکانومی کلاس کے خصوصی کرایوں کی شروعات دبئی کے لئے 271 ڈالرز، استنبول کے لئے 415 ڈالرز، کوالالمپور کے لئے 434 ڈالرز، لندن کے لئے 775 ڈالرز اور نیویارک کے لئے 924 ڈالرز جبکہ سڈنی کے لئے 955 ڈالرز سے ہورہی ہے۔ اسی طرح بزنس کلاس کے خصوصی کرایوں کی شروعات دبئی کے لئے 638 ڈالرز، استنبول کے لئے 1401 ڈالرز، کوالالمپور کے لئے 1291 ڈالرز، لندن کے لئے 2033 ڈالرز، نیویارک کے لئے 1910 ڈالرز جبکہ سڈنی کے لئے 2772 ڈالرز سے ہورہی ہے۔ 

اس خصوصی پروموشن میں آسٹریا، بیلجیئم، سائپرس، چیک ریپبلک، ڈنمارک، مصر، ہنگری، آئرلینڈ، مالٹا، مراکش، ہالینڈ، پرتگال، روس، جنوبی افریقہ، سوئٹزرلینڈ، ترکی اور برطانیہ جیسے مقامات کا احاطہ کیا گیا ہے۔ مسافر سال 2020 میں افریقہ کے سفر کے ایڈونچر سے بھی محظوظ ہوسکتے ہیں، دبئی میں یادگار تعطیل منائیں، آسٹریلیا میں اہل خانہ سے ملیں اور معروف و غیرمعروف، جدید و تاریخی مقامات کا سفر کریں۔ 

ایمریٹس ہر فلائٹ کو غیرمعمولی سفر بنانے پر یقین رکھتا ہے۔ ایمریٹس کے صارفین کی تعطیل کا آغاز اس وقت سے ہوتا ہے جب وہ جہاز میں سوار ہوتے ہیں اور اس میں فرسٹ کلاس کمروں کے ساتھ A380جہاز میں خصوصی شاور اسپا سے بھی لطف اندوز ہوسکتے ہیں جو کسی بھی کمرشل ایئرلائن میں اپنی نوعیت کی پہلی منفرد سہولت ہے۔ 

اکانومی کلاس کے مسافر فائیو اسٹار شیفس کے ہاتھوں سے تیار اعلیٰ معیار کے کھانوں اور مشروبات سے لیکر ضروری سامان کی کٹ کی منفرد سہولت سے دوران سفر نہ صرف محظوظ ہوسکیں بلکہ اس بات کو بھی یقینی بنایا جائے کہ دوران سفر مسافر تروتازہ رہیں۔ اپنے اہل خانہ اور بچوں کے ہمراہ سفر کرنے والے مسافروں کو نرم اور ماحول دوست آرام دہ کمبلوں کی دستیابی کے ساتھ خصوصی ماحول فراہم کیا جاتا ہے۔ دوران سفر تمام مسافر ایمریٹس کے ایوارڈ یافتہ انٹرٹینمنٹ سسٹم آئس سے لطف اندوز ہوسکتے ہیں جن میں ہر نشست پر آن ڈیمانڈ انٹرٹینمنٹ کے ساتھ 4500 سے زائد چینلز، علاقائی سطح کے مشہور کھانے اور بچوں کے لئے خصوصی مینو زاور سرگرمیاں شامل ہیں۔ ایمریٹس کے 135 سے زائد قوموں اور 60 سے زائد زبانوں پر مشتمل کثیرالثقافتی کیبن کریو کی گرم جوش میزبانی کی بدولت مسافر سفر کے دوران گھر جیسا ماحول محسوس کرتے ہیں۔ 

پاکستان سے پرواز کرنے والی تمام پروازیں دبئی میں ایئرلائن کے عالمی مرکز دبئی میں اسٹاپ اوور لیتی ہیں۔ دبئی انٹرنیشنل ایئرپورٹ پر جدید ترین ٹرمینل 3 مسافروں کا دلچسپ انداز سے خیرمقدم کرتا ہے، یہ جدید شہر بہترین اور تاریخی کلچر سے مزین ہے۔ یہ ایئرپورٹ سفر کے دوران مسافروں کو تازگی بخشنے کے لئے مختلف طریقوں سے سہولت فراہم کرتا ہے۔ چاہے آپ نے نیند کرنی ہو، ورزش کرنی ہو، شاور لینا ہو یا مساج کروانا ہو، دبئی انٹرنیشنل ایئرپورٹ پر آپ کی ضرورت کی ہرچیز موجود ہے۔ 

ایمریٹس اور پاکستان کے درمیان 34 سال دیرینہ تعلق اس وقت سے قائم ہے جب ایئرلائن کی پہلی پرواز 25 اکتوبر 1985 کو دبئی سے کراچی کے لئے روانہ ہوئی۔ اس کے بعد سے ایمریٹس نے پاکستان میں غیرمعمولی انداز سے ترقی کی ہے اور اب ایئرلائن کی جانب سے دبئی اور پاکستان کے پانچ شہروں کے درمیان ہفتہ وار 67 پروازیں آپریٹ کی جاتی ہیں ، ان شہروں میں کراچی، لاہور، اسلام آباد، پشاور اور سیالکوٹ شامل ہیں۔ ایمریٹس میں 5 ہزار سے زائد پاکستانی فلائٹ ڈیک کریو، کیبن کریو سمیت دیگر مختلف شعبوں میں برسرروزگار ہیں۔ 

ایمریٹس سپر سیل کے بارے میں مزید معلومات بشمول فلائٹس کی بکنگ اور شرائط و ضوابط کی مکمل فہرست کے لئے اپنے ٹریول ایجنٹ سے رجوع کریں یا پھر یہ ویب سائٹ (www.emirates.com/PK)وزٹ کریں۔ 



کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

www.myvoicetv.com

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں