تعلیمی شعبے میں ڈیجیٹل تبدیلی کو تیز کرنے کے حوالے سے سیمینار | آج کے دور میں نئی ٹیکنیک ایجاد کرنے کے سوا اور کوئی راستہ نہیں، ضیاءاللہ خان بنگش

تعلیمی شعبے میں ڈیجیٹل تبدیلی کو تیز کرنے کے حوالے سے سیمینار |  آج کے دور میں نئی ٹیکنیک ایجاد کرنے کے سوا اور کوئی راستہ نہیں، ضیاءاللہ خان بنگش

پشاور: تعلیم کے شعبے کے لئے ڈیزائن کی گئی جدید ترین ٹیکنالوجی کی نمائش کیلئے پاکستان آئی سی مائیکرو سافٹ کے زیر اہتمام خیبر پختونخوا ایلیمینٹری (کے پی کے) اور سیکنڈری ایجوکیشن ڈیپارٹمنٹ کے اشتراک سے سیمینار کا انعقاد ۔سیمینار میں خطے بھر کے مندوبین کو مدعو کیا گیا جدید ترین ٹیکنالوجی کی نمائش کرکے جامع اور 21 ویں صدی کی تعلیم کو فروغ دیا جاسکے۔ وزیر اعلی کے مشیر برائے ایلیمنٹری اینڈ سیکنڈری ایجوکیشن ضیاءاللہ خان بنگش نے خصوصی شرکت کی۔ صوبائی وزیر انفارمیشن ٹکنالوجی مسٹر کامران خان بنگش اینڈ مائیکروسافٹ کنٹری ایجوکیشن لیڈ جبران جمشید کے علاوہ تعلیم کے شعبے کے متعلقہ اسٹیک ہولڈرز نے بھی سیمینار میںشرکت کی ۔



تقر یب سے خطاب کرتے ہو ئے ضیاءاللہ خان بنگش نے کہا کہ اس پروگرام نے ملک میں نوجوانوں کی بڑھتی ہوئی تعداد کو بااختیار بنانے کے ممکنہ شراکت کے مواقع تلاش کرنے کےلئے ایک پلیٹ فارم مہیا کیا جو 2017 کی پاکستان نیشنل ہیومین ڈویلپمنٹ رپورٹ کے مطابق ہے۔ اگر نوجوان ترقی اور تعلیم کے ساتھ بااختیار ہوں تو ملکی قوت میں اضافہ گا۔ آج کے دور میں نئی ٹیکنیک ایجاد کرنے کے سوا اور کوئی راستہ نہیں کم عمری سے ہی متعلقہ ہنروں کی ترقی ایک ضرورت بن گئی ہے ، کیونکہ نوجوان تیزی سے ٹیکنالوجی کی دنیا میں سفر کرتے ہیں۔ ضروری ہے کہ سیکھنے والوں کو معیاری تعلیم تک رسائی حاصل ہو ، جو نوجوانوں کو نہ صرف فنی اور پیشہ ورانہ بلکہ روزگار کی بنیادی مہارت بھی مہیا کرے ، ان کے لئے ضروری ہے کہ وہ ترقی پزیر ڈیجیٹل معیشت کا ایک عملی حصہ بن سکے۔" نمائش کی گئی کچھ ٹیکنالوجیز میں آفس 365 ، ازور ، مائیکروسافٹ امیجین اکیڈمی سرٹیفیکیشنز اور مائیکروسافٹ انٹرپرائز ریسورس پلاننگ (ای آر پی) اور کیمپس مینجمنٹ سلوشنز شامل ہیں ، جو بہتر سیکھنے کے نتائج ، زیادہ پیداواری کلاس روم کا وقت چلانے اور موثر اداروں کی تشکیل کے لئے ڈیزائن کی گئیں ہیں۔

صوبائی وزیر انفارمیشن ٹیکنالوجی کامران خان بنگش نے کہا کہ ‘تعلیم میں ڈیجیٹل تبدیلی کے فوائد کو سمجھنے اور اس کو کاروبار میں اہم اسٹیک ہولڈرز تک پہنچانا ضروری ہے۔ لہذا اس کو ترجیح دی جائے ۔ "جب تعلیم کا شعبہ زیادہ مسابقتی ہوتا جارہا ہے ، ڈیجیٹل تبدیلی اب بقا کا لازمی ذریعہ بنتی جا رہی ہے کیونکہ اس نئی ڈیجیٹل دنیا میں اساتذہ کی ضرورت ہے کہ وہ ڈیجیٹل ٹکنالوجی ، طریق کار اور ذہن سازی کو اپنائیں اور اپنائیں۔ ٹیکنالوجی شوکیس کے علاوہ ، مائیکرو سافٹ نے مقامی مائیکرو سافٹ انوویٹیو ایجوکیٹر ماہروں (MIEs) کے لئے E2 ایجوکیٹرز ایکسچینج مقابلے کا بھی اعلان کیا۔ اس مقابلے سے مقامی تعلیمی رہنماو ¿ں کو یہ موقع ملے گا کہ وہ 2020 میں آسٹریلیا کے شہر سڈنی میں ای 2 میں شرکت کریں ، اور عالمی ماہرین تعلیم سے مل کر صنعت کے رجحانات اور ابھرتی ہوئی ٹکنالوجیوں کو تلاش کریں۔
Previous Post Next Post