چین میں کورونا وائرس سے ہلاکتوں کی تعداد 1 ہزار 18 ہوگئی ہے، مجموعی طور پر 1115 افراد ہلاک ہوئے ہیں۔ رجسٹرڈ متاثرین کی تعداد 43138 ہے

چین میں کورونا وائرس سے ہلاکتوں کی تعداد 1 ہزار 18 ہوگئی ہے، مجموعی طور پر 1115 افراد ہلاک ہوئے ہیں۔ رجسٹرڈ متاثرین کی تعداد 43138 ہے


چین (ٹائمزآف چترال نیوز ڈیسک 12 فروری 2020) چین میں کورونا وائرس سے ہلاکتوں کی تعداد 1 ہزار 18 ہوگئی ہے رجسٹرڈ متاثرین کی تعداد 43138 ہے۔ چین میں متعدد اعلی عہدے دار ہنگامی صورتحال سے نمٹنے میں ناکامی کی وجہ سے  اپنی ملازمت سے ہاتھ دھو بیٹھے ہیں کیوںکہ عالمی سطح پر کورونا وائرس سے ہونے والی ہلاکتوں کی تعداد 1018 ہے جبکہ اب تک رجسٹرڈ متاثر افراد کی تعداد 43138 ہوگئی ہے۔

اب تک زیادہ تر اموات چین کے اندر ہی ہوئیں جو 1016 ریکارڈ کی گئیں ، ان میں سے 974 صرف صوبہ ہوبی میں ہلاک ہوئے ہیں۔ صورتحال پر قابو پانے کے لئے اقدامات اٹھائے جارہے ہیں اور بھاری بھرکم شہری علاقوں میں جراثیم کشی  روبوٹک سپرے کے لئے گاڑیاں تیار کی گئیں ہیں۔

چین سے باہر دو اموات کی اطلاع ملی ہے جن میں سے ایک فلپائن میں ہے اور ایک ہانگ کانگ میں  ہے جس میں عالمی سطح پر دوسرے نمبر پر واقعات ہیں۔ سنگاپور 45 کیسوں کے ساتھ تیسرے نمبر پر ہے۔

صرف پیر کو ہی صوبہ ہوبی میں 103 اموات ریکارڈ کی گئیں تاہم بی بی سی کی ایک رپورٹ کے مطابق بتایا جاتا ہے کہ مجموعی طور پر انفیکشن میں 20 فیصد کمی واقع ہوئی ہے۔  ابھی تک 4284 افراد صحت یاب ہوچکے ہیں اوراسپتال چھوڑ چکے ہیں۔

اسی دوران سینکڑوں ٹرک چین کے لوئیانگ ، چین اور ملک کے دیگر حصوں میں راتوں رات جراثیم کُش ادویات چھڑکنے کے لئے روانہ کردیئے گئے۔

این ایچ سی کے عہدیدار وہ چنگوا نے منگل کی صبح ایک پریس کانفرنس میں کہا ، "صوبہ ہوبی کو چھوڑ کر تمام خطوں میں انفیکشن کی نئی شرح 3 فروری سے لگاتار سات دن تک کم ہوئی ہے۔ 

اگرچہ نئے انفیکشن کی رفتار کم ہوتی نظر آرہی ہے ، چین نے پیر کے روز ملک بھر میں  مجموعی طور پر 2478 نئے کیسز رپورٹ کیے اور ایک روز یعنی پیر کے روز سب سے زیادہ ہلاکتیں  108 اموات ریکارڈ ہوئیں۔  نامعلوم وائرس جو نمونیا جیسے علامات لے کر آتاہے  سے اب تک  چین میں 1018 افراد ہلاک ہوچکے ہیں اور مجموعی طور پر انفیکشن 42638 ہیں۔



Post a Comment

Thank you for your valuable comments and opinion. Please have your comment on this post below.

Previous Post Next Post