-->

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

4 فروری، 2020

انسٹیٹیوٹ آف بزنس منجمنٹ کے طلبہ نے ڈیٹول ہوگا صاف پاکستان تحریک کے تحت کراچی کے ساحل کی صفائی کا کام انجام دیا۔

 

انسٹیٹیوٹ آف بزنس منجمنٹ کے طلبہ نے ڈیٹول ہوگا صاف پاکستان تحریک کے تحت کراچی کے ساحل کی صفائی کا کام انجام دیا۔


کراچی : صفائی اور حفظان ِ صحت کے نمایاں ترین برانڈ ڈیٹول نے اپنی مہم ہوگا صاف پاکستان کے تحت درسگاہوں اور دیگر اداروں کےلئے Cleanathon Challenge پیش کردیاہے جو حفظان صحت کے رویوں کو فروغ دینے اورماحولیات کے بارے میں ذمہ داری کا احساس اجاگرکرنے کاایک اور قدم ہے۔ اس سلسلے میں IOBM کے طلبہ نے اس تحریک میں شرکت کرتے ہوئے کلفٹن کے ساحل کی صفائی کا چیلنج قبول کرلیا۔

Cleanathon Challengeکے بارے میں گفتگو کرتے ہوئے ڈیٹول بنانے والے ریکٹ بنکیسرپاکستان لمیٹڈ (RBPL)) کے CEO کاشان حسن نے کہا" اپنے ماحول کوصاف ستھرا رکھنے کے لئے ان طلبہ کا جوش وخروش دیکھ کردلی خوشی ہوئی وہ بھی ویک اینڈ پر۔ ڈیٹو ل حفظان صحت کے معاملے میں ایک بااعتماد نام مانا جاتا ہے اور ہوگا صاف پاکستان ملک میں صفائی کے انقلاب کی پہلی کڑی ہے۔ Cleanathon Challengeہم سب کےلئے ایک یاددہانی ہے کہ جب ہمارے طلبہ یہ ذمہ داری قبول کرسکتے ہیں تو ہم بھی کرسکتے ہیں۔آئیے ہم اکٹھے ہوں اور قوم کے روشن مستقبل کی خاطر ایک ہوکر اس تبدیلی کے لئے سرگرم ہوجائیں۔ کیونکہ مل کے لگائیں گے جان تو ہوگا صاف پاکستان۔"

حکومت ِ پاکستان کے تخمینے کے مطابق 207ملین شہریوں کے اس ملک میں روزانہ87,000ٹن ٹھوس کچرا پیدا ہوتا ہے ۔یہ تخمینہ انٹرنیشنل ٹریڈ ایڈمنسٹریشن کی رپورٹ پر مبنی ہے۔ پاکستان کے سب سے بڑے تجارتی مرکز کراچی سے روزانہ 13,500ٹن کچرا جمع ہوتا ہے ۔ اس کچرے کو ٹھکانے لگانے کا کوئی مناسب بندوبست نہیں ہے اور اس کا ایک بڑا حصہ یا تو اپنی جگہ پر جلا دیا جاتا ہے یا شہر کے بیچوں بیچ سڑنے کےلئے چھوڑدیا جاتا ہے جو آخر کار ساحلوں پرجمع ہونے لگتا ہے۔ اس صورتحال کی بناءپرملک میں بیماریوں کی شرح میں خطرناک حد تک اضافہ ہورہا ہے۔

صفائی کی اس مہم کے تحت طلبہ نے ساحل پر 50 Kgسے زیادہ کچرا جمع کرکے ٹھکانے لگایا۔ IoBMکراچی کی دوسری یونیورسٹی ہے جس نے یہ چیلنج قبول کیا اور دیگر اداروں کو بھی اس میں حصہ لےنے کا احساس دلایا۔


ڈیٹول ہوگا صاف پاکستان، ریکٹ بنکیسر(ڈیٹول بنانے والے) کے سماجی وژن صا ف اور صحت مند پاکستان کا عکس ہے۔اس اقدام کا آغاز2017 میں ہوا لیکن اس تحریک میں تیزی 2019میں آئی جب وزیراعظم کی کلین گرین پاکستان تحریک اور اے آر وائی ڈیجیٹل نیٹ ورک کے ساتھ اس کا اشتراک ہوا۔ اس پروگرام کے تحت ڈیٹول نے ملک بھر میں صفائی کی کئی شاندار سرگرمیاں انجام دیں اوراپنے مخصوص پروگراموں کے ذریعہ حفظان صحت کی اہمیت کو اجاگر کیا جن میں سالانہ 2ملین اسکول کے طلبہ تک رسائی کرکے ان کو اپنی ذاتی صفائی کے بارے میں سکھایا۔



کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

www.myvoicetv.com

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں