-->

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

23 مارچ، 2020

اٹلی میں ایک دن میں 651 نئی اموات کے ساتھ کل تعداد 5476 ہوگئی ہے، چین کو پیچھے چھوڑ دیا

 

اٹلی میں ایک دن میں 651 نئی اموات کے ساتھ کل تعداد 5476 ہوگئی ہے، چین کو پیچھے چھوڑ دیا



(ٹائمزآف چترال ویب ڈیسک) اٹلی میں ایک دن میں 651 نئی اموات کے ساتھ کل تعداد 5476 ہوگئی ہے، چین کو پیچھے چھوڑ دیا۔ پچھلے 24 گھنٹوں کے دوران ، 651 افراد وائرس سے ہلاک ہوچکے ہیں ، ان میں سے 380 اموات شمالی خطے لومبارڈی میں ہو رہی ہیں ، جہاں ڈاکٹر بین الاقوامی امداد کی درخواست کررہے ہیں۔ ملک بھر میں تصدیق شدہ کیسوں کی کل تعداد اب 5476 ہے۔ اٹلی نے چین کو پیچھے چھوڑ دیا ہے۔ چین میں مجموعی ہلاکتوں کی تعداد 3270 تھی جبکہ اٹلی میں یہ تعداد ساڑے پانچ ہزار کے قریب پہنچ گئی ہے۔




اٹلی دنیا میں کورونا وائرس سے متاثر ہونے والا بد ترین ملک بن چکا ہے۔ جس میں ہلاکتوں کی تعداد سے زیادہ ہے اور وائرس قابو سے باہر ہوتا ہے جارہا ہے۔ اور اموات اور متاثرین کی تعداد میں اضافہ ہوتا جارہا ہے۔ جبکہ چین نے کسی حد تک وائرس پر قابو پالیا ہے۔ چینی حکام کے مطابق ملک میں کوئی نیا کیس سامنے نہیں آیا ہے جبکہ حالیہ دنوں میں باہر سے آنے والے 228 واقعات ریکارڈ ہوئے ہیں۔ چین مین نئے واقعات کا سامنے نہ آنا اس امر کی دلیل ہے کہ اس نے اس وبائی مرض کے خلاف قابو پاکر اہم سنگ میل طے کرلیا ہے۔



اٹلی کے بعد سپین تیسرے نمبر پر ہے جس میں ہلاکتوں کی تعداد 2180  اور 33 ہزار سے زائد متاثرین ہیں ۔ اور ایران چوتھے نمبر پر ہے جہاں 1812 ہلاکتیں ہوئیں ہیں جبکہ 23 ہزار سے زائد افراد متاثر ہیں۔

عالمی سطح پر ، کوویڈ 19 میں اب 13000 سے زیادہ افراد ہلاک ہوچکے ہیں۔ عالمی سطح پر اس مرض کا شکار 304500 افراد میں سے ایک اندازے کے مطابق 92000 افراد صحت یاب ہوچکے ہیں۔





کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

www.myvoicetv.com

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں