-->

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

22 مئی، 2020

متحدہ عرب امارات میں مقیم پاکستانیوں کے لئے ایمریٹس کی پرواز اسلام آباد سے 21 مئی کو روانہ ہوگی

متحدہ عرب امارات میں مقیم پاکستانیوں کے لئے ایمریٹس کی پرواز اسلام آباد سے 21 مئی کو روانہ ہوگی

کر اچی: متحدہ عرب امارات میں مقیم پاکستانی شہریوں کی دبئی واپسی کیلئے اسلام آباد سے ایمریٹس کی خصوصی پرواز 21 مئی کو چلائی جائے گی۔  ایمریٹس کی پرواز  EK-612  دبئی انٹرنیشنل ایئرپورٹ سے مسافروں کو لیکر شام ساڑھے چار بجے اسلام آباد پہنچے گی جبکہ ریٹرن پرواز  EK-613 شام ساڑھے چھ بجے اسلام آباد سے روانہ ہوگی اوردبئی میں اسی روز مقامی وقت کے مطابق پونے نو بجے لینڈ کرے گی۔ 

 اپنی پروازوں کی بکنگ سے قبل پاکستان سے دبئی واپس جانے والے متحدہ عرب امارات کے پاکستانی  شہریوں کو متحدہ عرب امارات کی فیڈرل اتھارٹی برائے شناخت و شہریت (آئی سی اے) سے بذریعہ UAE Twajudi Resident service  منظوری لینی ہوگی۔  

ایمریٹس کے وائس پریذیڈنٹ پاکستان محمد سرحان نے کہا، "ان مشکل حالات میں ہم  اپنے  پاکستانی صارفین کو وطن واپس لانے کیلئے تمام اقدامات کر رہے ہیں۔ ہم متحدہ عرب امارات میں مقیم پاکستانیوں کو بھی مدد فراہم کر رہے ہیں تاکہ وہ اپنی ملازمتوں اور اپنے گھر والے کے پاس واپس لوٹیں۔ ایمریٹس شہریوں کی وطن واپسی میں سہولت فراہم کرنے کے لئے حکومت پاکستان کے ساتھ بھرپور انداز سے کام جاری رکھے گا۔ مزید یہ کہ اپنے کسٹمرز  اور عملے کی حفاظت و دیکھ بھال بدستور  ایمریٹس کی  اولین ترجیح ہے۔ " 

دبئی کا سفر کرنے والے صارفین کو ہدایت کی جاتی ہے کہ وہ چیک ان کے لئے وقت سے پہلے پہنچیں، متحدہ عرب امارات کی وزارت خارجہ کا منظور شدہ خط ساتھ لائیں جس میں انہیں متحدہ عرب امارات میں واپس آنے کی اجازت ہو، اپنے ہمراہ فیس ماسک اور دستانے لائیں اور سماجی فاصلوں کو  برقرار رکھنے کے قوانین پر عمل کریں۔ 

دبئی آمد پر داخلے کے لئے سخت حفاظتی شرائط ہیں جن میں ڈی ایچ اے کا لازمی ٹیسٹ، 14 روز کا لازمی قرنطینہ اور باہر آنے سے قبل مزید ٹیسٹ شامل ہیں۔ ایمریٹس کے تمام جہازوں کو ہر سفر کے بعد دبئی میں اضافی صفائی کے ساتھ جراثیم کش اجزاء سے صاف کیا جاتا ہے۔

دبئی کے سفر کے خواہش مند صارفین مزید معلومات یہاں سے حاصل کریں۔   
https://www.emirates.com/ae/english/help/flying-you-home/



کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

www.myvoicetv.com

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں