-->

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

16 مئی، 2020

لپٹن کی نئی مہم سے Covid-19 کے مایوسی کے ماحول میں امید کی کرنیں روشن ہوگئیں۔

 

لپٹن کی نئی مہم سے Covid-19 کے مایوسی کے ماحول میں امید کی کرنیں روشن ہوگئیں۔

لپٹن پاکستان نے ہنگامی اور غیر یقینی کیفیت کے ماحول میں اپنی نئی ڈیجیٹل فلم کے ذریعہ اپنو ں کو ایک ساتھ لطف اندوز ہونے کا موقع فراہم کردیا۔یونی لیور کی مشہورزمانہ چائے کے برانڈ کی جانب سے پیش کی جانے والی ڈیجیٹل فلم کا مقصد اس مشکل گھڑی میں لوگوں کے دلوں میں امید اور مثبت سوچ پیدا کرنا ہے۔

 فلم جگاؤ امید ساتھ رہ کر لازوال رشتوں اور محبت کے مرکزی خیال پر مبنی ہے۔اس دور میں جب ہر کوئی خود کو کھویا ہوا محسوس کررہا ہے، لپٹن سب کو اپنے پیاروں کا ساتھ ان کے دل میں جینے کی امید کو روشن رکھتا ہے۔اگرچہ موجودہ صورتحال میں گھر پر رہنے کی تلقین کی جارہی ہے لیکن اپنوں سے جڑے رہنا بھی اتنا ہی ضروری ہے اور یہی وقت ہے کہ آپ کے اپنوں کے ساتھ رشتے اور بھی مضبوط ہوں۔لپٹن آپ کو موقع فراہم کررہا ہے کہ آپ اس وقت کا لطف بھی اٹھائیں اور ان لوگوں کے ساتھ اپنے رابطے اور بھی مضبوط کریں جو آپ کی زندگی کا اہم حصہ ہیں۔

لپٹن کی نئی ڈیجیٹل فلم تمام ڈیجیٹل پلیٹ فارمز پر پیش کردی گئی ہے اور ا س میں معاشرے کے بارسوخ افراد اور فنکاروں کی عام زندگی کے لمحے پیش کئے گئے ہیں اور دکھایا گیا ہے کہ وہ کس طرح مشکل اوقات میں اپنوں کے ساتھ جڑے رہے۔اس فلم کے بیشتر حصے خود ان افراد نے ریکارڈ کئے ہیں۔

پاکستان میں لپٹن 1948میں متعارف کروائی گئی اور آج لپٹن کے 10بلین سالانہ سے زیادہ کپ پئے جاتے ہیں اوریہ اسے عام گھریلو مشروب کی حیثیت حاصل ہے۔



کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

www.myvoicetv.com

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں