-->
اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

6 مئی، 2020

ٹیکنو موبائل کی جانب سے COVID19 آگاہی مہم آغاز، ٹک ٹاک پر مہوش حیات نے مہم متعارف کرائی

ٹیکنو موبائل کی جانب سے COVID19 آگاہی مہم آغاز، ٹک ٹاک پر مہوش حیات نے مہم متعارف کرائی



پاکستان کے مشہور موبائل برانڈ TECNO MOBILE   کی جانب سے COVID19   آگاہی مہم متعارف کرا دی گئی ہے۔ اس مہم کا آغا ز ٹیکنو موبائل کی Brand Ambassador   مہوش حیات نے ٹک ٹاک پر کیا۔ اس کیمپین کا بنیادی مقصد عوام میں کروبا وائرس سے بچاو کے لئے احتیاطی تدابیروں کو فروغ دینا ہے۔ 

Brand Ambassador   مہوش حیات نے ٹک ٹاک پر  #ExpectMoreSafe  کے ٹائیٹل سے ایک ویڈیو اپلوڈ کر کے مہم کا آغا ز کیا، جس میں کرونا وائرس سے بچنے کے لئے ہاتھوں کو بار بار دھونے، سینیٹائزر کا باقائددگی سے استعما ل اور اپنے ارد گرد کے ماحول کو صاف رکھنے اور وائرس سے بچنے کے لئے ماسک پہننے کا پیغام دیا گیا ہے۔ ٹک ٹا ک فینز اور ٹیکنو صارفین تما م تر احتیاطی تدابیروں پر عمل کرنے کی ویڈیو بنا کر اس مہم میں حصہ لے سکتے ہیں۔ مذید معلومات کے لئے  ٹیکنو موبائل کا آفیشل فیس بک پیج وزٹ کریں۔ا ورحصہ لے کر ٹیکنو موبائل کی جانب سے شاندار Camon15  بطور تحفہ حاصل کریں۔

اس کیمپین کو متعارف کرانے پر ٹیکنو موبائل کے جنرل مینیجر Creek Ma کا  کہنا ہے کہ TikTok نوجوانوں میں آج کل سے سے ذیادہ مقبول ہونے والی ایپ  ہے۔ یہی وجہ ہے کہ ہم نے اس آگاہی مہم کے لئے اس کا انتخاب کیا۔ ٹیکنوموبائل مشکل کی اس گھڑی میں عوام کے ساتھ ہے۔ہمیں خوشی ہے کہ ہم نے COVID19 سے بچاو کے لئے آگاہی مہم کا اغاز کیا۔ 


کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

www.myvoicetv.com

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں