-->

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

13 جون، 2020

آیون کے مقام پر دریائے چترال میں نوجوان نے چھلانگ لگا کر خودکشی کرلی۔ ریسکیو 1122 کا سرچ اپریشن

 

آیون کے مقام پر دریائے چترال میں نوجوان نے چھلانگ لگا کر خودکشی کرلی۔ ریسکیو 1122 کا سرچ اپریشن 


چترال(گل حماد فاروقی 12 جون 2020)  ریسکیو 1122 کے مطابق آیون سے تعلق رکھنے والے 35 سالہ نوجوان  ظفر اقبال ولد  محمد اقبال نے  نامعلوم وجوہات کے بناء پر دریائے چترال میں چھلانگ لگا کر زندگی کا حاتمہ کرلی۔ ریسکیو کو اطلاع ملتے ہی ان کی ٹیم جائے حادثہ کی طرف روانہ ہوکر ریسکیو آپریشن شروع کرلی۔  ابتدائی  اطلاعات کے مطابق نوجوان کی ذہنی توازن حراب بتائی جاتی ہے۔ تاہم ابھی تک نوجوان دریا سے زندہ یا مردہ برآمد نہ ہوسکا جبکہ ریسکیو کا عملہ ان کو تلاش کررہے ہیں۔ واضح رہے کہ چترال میں خودکشیوں کا رحجان دوسرے علاقوں کے نسبت زیادہ ہے اور خواتین میں یہ شرح مردوں کے مقابلے میں بہت زیادہ ہے۔ جس کی کئی وجوہات ہوسکتی ہے مگر حکومت کی جانب سے اس مسئلے  کی حل کیلئے کوئی سنجیدہ قدم تاحال نہیں اٹھایا یا یہی وجہ ہے کہ پورے چترال کے کسی بھی ہسپتال میں ابھی تک کوئی سائکاٹرسٹ ڈاکٹر یعنی ماہر امراض دماغی سپیشلسٹ موجود نہیں ہے۔ 

اس کے علاوہ  یہاں سہولیات کی فقدان سے بھی لوگ مایوس ہیں اور خودکشی کی طرف راغب ہوجاتے ہیں۔


کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

www.myvoicetv.com

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں