-->

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

3 جون، 2020

چترال کے ایک اور فرزند نے ڈاکٹریٹ کی ڈگری مکل کرلی

چترال کے ایک اور فرزند نے ڈاکٹریٹ کی ڈگری مکل کرلی

چترال (نمائندہ ٹائمزآف چترال) چترال کے ایک اور فرزند نے ڈاکٹریٹ کی ڈگری مکل کرلی ہے۔ چترال تورکہو تحصیل کے گاوں رائین سے تعلق رکھنے والا نوجوان سکالر اسدالصمد ولد عبدالصمد خان (ریٹائرڈ پنسپل ایلیمنٹری اینڈ سیکنڈری ایجوکیشن) نے پشاور یونیورسٹی سے ایجوکیشن مین پی ایچ ڈی کے مقابلے مقالے کا کامیاب دفاع کیا۔ انہوں نے خیبر پختونخواہ کے آزاد مانیٹرنگ سسٹم کے خیبر پختونخواہ کے پبلک سیکٹر سکنڈری سکولوں کی کارکردگی پر اثرات کےعنوان سے اپنی تحقیق ادارہ ہذا کے ڈائریکٹر پروفیسر ڈاکٹر ارشد علی کے زیرنگرانی مکمل کر لی ہے۔ سکالر 10 فروری 2015 کو انسٹی ٹیوٹ آف ایجوکیشن اینڈ ریسرچ پشاور یونیورسٹی میں داخلہ لیا تھا۔ اس سے قبل موصوف چترال کالج آف ایجوکیشن میں بطور لیکچرر خدمات انجام دے رہے تھے۔ چھ ماہ فیلو شپ برطانیہ کے درہم یونیورسٹی سے کامیابی سے حاصل کی ، لیکن حالات ہذا کی وجہ سے جا نہ سکے۔ کئی بین الاقوامی اور قومی ریسرچ جرنل پیپز شائع کر چکے ہیں۔۔ انہوں نے اپنی کامابی کو مسلسل محنت ، اساتذہ کی بہترین رہنمائی اور والدین کی دعاوں کا نتیجہ قرار دیا۔




کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

www.myvoicetv.com

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں