-->

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

13 جولائی، 2020

چترال گولین گول میں اس سال بھی تباہ کن سیلاب آگیا، راستے، پلوں سمیت سرکاری املاک اور گاؤں کو شدید نقصان پہنچا

چترال گولین گول میں اس سال بھی تباہ کن سیلاب آگیا، راستے، پلوں سمیت سرکاری املاک اور گاؤں کو شدید نقصان پہنچا



چترال (ٹائمزآف چترال نیوز ڈیسک 13 جولائی 2020) سال گزشتہ کی طرح چترال گولین گول میں اس سال بھی تباہ کن سیلاب آگیا، راستے اور سرکاری املاک اور گاؤں کو شدید نقصان پہنچا ہے۔ سڑکیں اور پل بہا لے گیا۔ برفانی جھیل پٹھنے کے باعث گولین گول میں تباہ کن سیلاب آیا ہے۔

آذغور گاؤں میں بچیوں کا ایک مدرسے ، مویشیوں ، گاڑیوں اور سڑکوں اور پیدال راستوں کو بہا کر لے گیا ہے۔  سیلاب کے باعث فٹ پاتھ اور سڑکیں گر گئیں ہیں اور متعدد پلوں کے پشتے ٹوٹ گئے ہیں۔  سڑک تک رسائی نہ ہونے کی وجہ سے وادی گولن کے رہائشی باقی علاقوں سے منقطع ہیں۔

مقامی عینی شاہدین کا کہنا ہے کہ سیلاب آغور کے علاقے میں گلیشیر پھٹنے کے بعد پیش آیا۔ انہوں نے مزید کہا کہ اس کے ساتھ ساتھ تیز بارشیں بھی ہوئیں جو سیلابی شکل اختیار کرگئیں۔

پچھلے سال بھی جولائی کے مہنینے میں ، جام آش پار گلیشیئر پھٹنے کے بعد بدترین سیلاب آیا تھا جس نے بجلی گھر کو بھی کافی نقصان پہنچایا تھا۔ گزشتہ سیلاب میں 70 افراد پھنس گئے تھے۔ سیلاب نے تباہی مچا دی تھی ، مکانات ، مویشی اور سڑکیں بہہ گئیں تھیں ۔ ابھی حال ہی میں علاقے میں سیلاب کی بحالی کے لئے 400 ملین روپے رکھے گئے ہیں کیونکہ گزشتہ سیلاب کے بعد علاقہ ابھی بحالی نہیں ہوپایا تھا۔


کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

www.myvoicetv.com

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں