-->

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

4 اگست، 2020

چترال کے علاقے مروئی بالا میں بھائیوں میں جھگڑا، چھوٹے بھائی نے اپنے ہی بڑے بھائی کو چاقو کے وار سے قتل کردیا

چترال کے علاقے مروئی بالا میں بھائیوں میں جھگڑا، چھوٹے بھائی نے اپنے ہی بڑے بھائی کو چاقو کے وار سے قتل کردیا



چترال (ویب ڈیسک) چترال کے ایک گاؤں مروئی بالا کے بئینی کے مقام پر معمولی جھگڑے کے بعد چھوٹے بھائی نے اپنے بڑے بھائی کو چاقو سے وار کرکے قتل کردیا ہے۔ جھگڑے کی وجہ بہت معمولی بتائی جاتی ہے ، یہ جھگڑا  بچوں کی وجہ سے پیدا ہوا۔

ایس پی انوسٹی گیشن محمد خالد خان کے مطابق؛ پیر کے روز حاجی بیگ کا اپنے بڑے بھائی شیر محمد کے ساتھ معمولی بات پر تکرار ہوا جس کے بعد طیش میں آکر اپنے بڑے بھائی پر چاقو سے وارحملہ کیا ، جس کی وجہ سے بھائی شدید زخمی ہوئے جسے ڈسٹرکٹ ہیڈ کوارٹرز ہسپتال چترال پہنچایا گیا لیکن وہاں پر وہ زخموں کی تاب نہ لاتے ہوئے دم توڑ گئے۔  انہوں نے کہا کہ چترال پولیس نے ملزم کو گرفتار کرلیا ہے جبکہ مقتول کی لاش کو پوسٹ مارٹم کے بعد ورثاء کے حوالے کردی گئی۔

راستے میں انہوں نے تکرار اور جھگڑے  کی وجہ بیان کرتے ہوئے کہا تھا کہ غیر شادی شدہ بڑے بھائی نے چھوٹے بھائی کے بچے کا بستر پر پیشاب پر معمولی غصے کا اظہار کیا تھا۔ جس پر جھگڑ ہوا۔  


کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

www.myvoicetv.com

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں